.

Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Kumpulan semua pengakuan murtadin situs ini, FFIndonesia, yang meninggalkan Islam.

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby sundamurtat » Thu May 24, 2012 8:17 pm

Pangeran silaing nu ngalarang sialing murtad teh belegug!


Pangeran khayalan..

dasar jalma fasik... sholat asal-asalan. matak wajar bae rek murtad ge da teu diajar agama nu sabenerna. jung ah wilujeng..


Dengan ini saya menyatakan bangga menjadi kafir dan fasik.. Hatur nuhun, untung pisan baheula solatna asal2an.. mun solatna bener teh bakal leuwih nyungseb kana tipuan Islam, asa damai cenah tepi ka nutup mata yen Islam teh loba nyieun masalah..

matak wajar bae rek murtad ge da teu diajar agama nu sabenerna. jung ah wilujeng..


Nyaan yeuh ngajung-keun sayah jeung jelema2 kawas sayah murtad?? seueur pisan da siah nu geus teu betah dina Islam teh, tinggal coret na KTP mun kelurahanna teu ngahesekeun mah.. Tapi angger da geura mun malalurtad teh silaing amuk-amukan teu puguh.. cenah lakum dinukum waliyadin, tidak ada paksaan dalam memilih Islam.

Seuri heula ahhh :rofl: (seuri moyok nu ngeunah pisan geuning)
User avatar
sundamurtat
 
Posts: 728
Joined: Fri Apr 06, 2012 10:50 am
Location: Bandung - calon Israel Van Java

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby tulipputut » Thu May 24, 2012 8:38 pm

yusah wrote:milujeng lebet naraka...! ha ha ha

Bro-nya si tulip yg terkasih ini kemana mana kok "promosi" neraka ya... :rofl:
neraka itu alamatnya dimana sih bro.....??? O:)
sundamurtat wrote:karena Islam menyebabkan Muslim habis waktu untuk memperkarakan sesuatu yang tidak esensial. habis waktu utk iri sama nonMuslim, habis waktu buat ngebahas golongan Islam X sesat Y benar, habis waktu untuk ngebahas A haram B halal. dan sebagainya we pokona mah.....

:supz:
Sebenarnya, jujur dr hati yg terdalam....saya ini sedih akan karakter kebanyakan muslim,
gimanaaa....ya caranya supaya mereka menyadari ke-sia2 an yg mereka lakukan #-o


:heart: tulip
User avatar
tulipputut
 
Posts: 1037
Joined: Mon Dec 06, 2010 10:26 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby MaNuSiA_bLeGuG » Thu May 24, 2012 9:20 pm

yusah wrote:Pangeran silaing nu ngalarang sialing murtad teh belegug! dasar jalma fasik... sholat asal-asalan. matak wajar bae rek murtad ge da teu diajar agama nu sabenerna. jung ah wilujeng.. :axe:


wah..ada yg manggil2 gw neh hahaha :lol: :lol: :lol:
User avatar
MaNuSiA_bLeGuG
 
Posts: 4425
Images: 13
Joined: Wed Mar 05, 2008 2:08 am
Location: Enies Lobby

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby jayalah.indonesia » Thu May 24, 2012 9:38 pm

Punten, OOT sakedap,
(Permisi, OOT bentar)

Aya usul yeuh,
(Usul nih)
Kumaha mun di ep-ep-i mulai dibiasakeun dipasihan terjemahan basa Indonesia kanggo posting-posting nu ngangge basa daerah, okeh.
(Bagaimana kalau setiap posting dalam bahasa daerah di ffi diikuti dengan terjemahannya)
Karunya kanu teu ngartos, sapertos sim kuring.
(Kasihan yang tak ngerti)

Hatur nuhun.
jayalah.indonesia
 
Posts: 273
Joined: Wed Apr 30, 2008 10:49 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby sundamurtat » Thu May 24, 2012 9:46 pm

Seuri heula ahhh :rofl: (seuri moyok nu ngeunah pisan geuning


@ Kang yusah, punten ah, diralat nya.. punten nu kasuhun tos moyok.. Saya salah, saya baru ingat di ajaran yg saya pegang saya berkomitmen ucapan harus di jaga, hati harus lepas dari dengki.. Ikhlas ini mah nya saya minta maaf kalau nyeungseurikeun akang.. Upami aya lepat ucap nu heureut kana hate akang2 sareng Muslim sadaya, nyuhunkeun hampurana we.. Tapi di sini kami di FFI leres2 rumaos gaduh tujuan mulia, ngabuka mata Islam teh kawas kumaha nu saleresna, supaya dunya teh tengtrem teu aya gurusak gurusuk anu langsung atawa teu langsung disababkeun ajaran Islam.. Akang bade nyebat kami2 di FFI ini dajjal atawa Iblis mangga wae, nu penting kami teu rumaos.

Saya masih yakin kang yusah dan yg lainnya yg baca situs ini bila mengandalkan logika akan setuju dengan >50% isi situs ini. Iman Islamlah yang membutakan. Kami ingin menyelamatkan orang-orang seperti akang. Akang itu sebetulnya sedang penasaran, di hati kecil yg terdalam ada benih gejolak pembenaran terhadap isi situs ini tapi bagian besarnya berusaha menolak fakta dan menutup mata serta berusaha membuat hiburan bagi diri sendiri dengan anggapan parsial betapa baiknya Islam.

Kenapa saya yakin akang masih punya harapan untuk dicerahkan? karena kalau akang benar2 Muslim sejati, akang akan memahami betul ayat ini:
Sesungguhnya orang-orang kafir, sama saja bagi mereka, kamu beri peringatan atau tidak kamu beri peringatan, mereka tidak akan beriman. Allah telah mengunci-mati hati dan pendengaran mereka ( orang kafir ), dan penglihatan mereka ditutup. Dan bagi mereka siksa yang amat berat (QS 2 ayat 6 - 7)
muslim sejati tidak akan melayani perdebatan dengan kafir, sekali baca FFI dia akan leave dan tidak akan pernah mampir lagi, karena hal tersebut akan sia-sia. tetapi saya lihat akang yusah lumayan aktif nya di FFI?? Kunaon kinten2?

Yach pelan-pelan aja ya kang nerima fakta Islam bukanlah agama terbaik, bade murtad enggal2 atanapi tetep janten Muslim oge mangga, yg penting kami di FFI sudah menyampaikan fakta, dan akan terus menyampaikan fakta pada orang2 yg kami anggap perlu dicerahkan (eh yg datang ke FFI itu atas kesadaran sendiri loh yaa, ga ada cerita pemaksaan pemurtadan, semua yg masuk dan baca masih berkuasa penuh atas akal sehatnya untuk menentukan pilihan).

Ini ada ayat Alkirun, palsu bikinan saya yg pernah saya posting,
Sesungguhnya orang-orang Islump, sama saja bagi mereka, kamu beri penjelasan atau tidak kamu beri penjelasan, mereka akan tetap bebal. Kang Oloh telah mengunci-mati hati dan pendengaran mereka ( orang Islump ), dan penglihatan mereka ditutup. Dan meraka tetap merasa bahagia dalam kebebalannya (Al Kirun - Surat 2 ayat 6 - 7)
ternyata ayat saya salah, orang-orang Islam tidak sebebal yang saya kira.. Bebal juga berbatas, teman saya mulai tidak bisa membantah argumen2 atas kritikan2 terhadap Islam, sekarang dia malah nanya2 agama lain seperti apa, saya jelasin konsep-konsep agama nonIslam yang saya tahu dan bantahan terhadap anggapan2 kelirunya mengenai agama NonIslam.

Pelan-pelan saja...Stok kesabaran kami masih banyak

Pangestu
O:)
User avatar
sundamurtat
 
Posts: 728
Joined: Fri Apr 06, 2012 10:50 am
Location: Bandung - calon Israel Van Java

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby duren » Thu May 24, 2012 10:15 pm

tulipputut wrote:gimanaaa....ya caranya supaya mereka menyadari ke-sia2 an yg mereka lakukan #-o

Ga bakalan sadar
Satu satunya cara ya dipentungin ampe gila kek si Kompas :green:
User avatar
duren
 
Posts: 11124
Images: 14
Joined: Mon Aug 17, 2009 9:35 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby keeamad » Thu May 24, 2012 11:31 pm

tulipputut wrote:gimanaaa....ya caranya supaya mereka menyadari ke-sia2 an yg mereka lakukan #-o

duren wrote:Ga bakalan sadar
Satu satunya cara ya dipentungin ampe gila kek si Kompas :green:


Muslim itu pasti sadar bro ..., suatu saat nanti ...
SETIDAKNYA PAS MEREKA SUDAH DI ALAM JANJI2X (angin) SURGAnya allah swt ....
User avatar
keeamad
 
Posts: 6944
Joined: Tue Aug 23, 2011 4:06 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby joelintang » Fri May 25, 2012 12:49 am

duren wrote:Ga bakalan sadar
Satu satunya cara ya dipentungin ampe gila kek si Kompas :green:


Kalo lihat Ketululan & Anarkisnya muslim...setuju deh...tp sampe benjol2 saja ... :green: :rofl:

Tapi kalo lihat sisi manusianya...Biarlah Tuhan Sejati yg Berkarya dalam Hidup Mereka.... =D>


SalamDSB :turban:
User avatar
joelintang
 
Posts: 341
Joined: Tue Nov 30, 2010 2:05 am

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby Adadeh » Fri May 25, 2012 1:02 am

Seuri heula ahhh :rofl: (seuri moyok nu ngeunah pisan geuning

sundamurtat wrote:@ Kang yusah, punten ah, diralat nya.. punten nu kasuhun tos moyok..

Seuri heula aing oge :rolling: ...

Sasakali moyok mah teu kunaon, malahan kedah eta mah. Kumaha tara moyok, da geus jelas jelema Islump teh keukeuh wae ngabelaan ajaran nu geus tétéla ngahalalkeun pedofilia, nekrofilia, bajag kafir, poligami, teu ngajénan awéwé, neunggeul pamajikan, jeung sejena, sagalana demi nyugemakeun Awlo SWT.

Lumrahna, Muslim teh geus teu tiasa naliti meunteun Islump sareng obyektif pédah karacunan Islump ti mimiti masih orok. Uteuk Muslim umumna teh jiga motor nu geus soak akina, dugi kudu disetrum ambeh nyala deui. Nah, poyokan teh jiga setrum nu aya gunana keur ngareuwaskeun Muslim ambeh ningali panalaran sejen nu teu pernah maranéhna dangukeun atanapi ngahulengkeun saméméhna. Mangpaat poyokan teh jiga “shock therapy” keur nyurung jelema Muslim jadi eling. Nanging “shock therapy” atanapi sagala terapi sejena ngan mujarab keur Muslim nu keneh ngabogaan saeutik nalar, nurani, jeung kawanian mikir mardika. Mun maranehna teu boga deui tilu aspek eta, sagala setrum jeung terapi moal ampuh deui, jiga nyobaan nyageurkeun pasien kangker stadium opat. Si Yusah teh geus asup ka kategori eta, sanes margi teu boga nurani/nalar, mun margi manehnya teu wani mikir mardika, medal ti kungkupan, réképan Islump. Yusah langkung milih dibobodo Islump tibatan nanggung resiko murtad, dikantun kulawarga, jiga nyinglar bala.

Emut pilem The Matrix waktos saurang nyarios, “Ignorance is a bliss” (kabeletan teh kabagjaan)? Tah, eta tah nu dipilih Yusah. Manehna leutik wawanén, seusaaah pisan mikir los mardika, jeung teu sarua sepertos anjeun nu gedé wananén ngagunakeun tarékah nu gues dirahmatkeun Pangéran kanggo anjeun.

Image
Hoyong milih pel biru atawa pel beureum?
User avatar
Adadeh
 
Posts: 8461
Images: 414
Joined: Thu Oct 13, 2005 1:59 am

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby gateway » Fri May 25, 2012 2:55 am

waduh...kepengen ngerti..ngga bisa juga..
:-k
User avatar
gateway
 
Posts: 1031
Joined: Sun Aug 21, 2011 8:59 am

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby Jengkol » Fri May 25, 2012 7:33 am

gateway wrote:waduh...kepengen ngerti..ngga bisa juga..
:-k


hahaha sama bro... :drool: :rolling:
User avatar
Jengkol
 
Posts: 166
Joined: Fri Jan 20, 2012 10:52 pm
Location: ya diatas pohon jengkollah...moso jengkol nongkrongye di pohon korma??? ntar mamad kejengkolan

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby Joe Andmie » Fri May 25, 2012 8:04 am

Jengkol wrote:waduh...kepengen ngerti..ngga bisa juga..


hahaha sama bro... :drool: :rolling:

Kasian juga, nanti mimie terjemahi,
makanya budaya bangsa digali,
bukan dirusak,borobudur mau dibom,apa bangun duplikat kotak item diprotes kagak ya.
User avatar
Joe Andmie
 
Posts: 1761
Images: 1
Joined: Mon Jul 04, 2011 6:48 pm
Location: DIBAWAH POHON KELAPA SAWIT

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby yusah » Fri May 25, 2012 8:43 am

tulipputut wrote: :supz:
Sebenarnya, jujur dr hati yg terdalam....saya ini sedih akan karakter kebanyakan muslim,
gimanaaa....ya caranya supaya mereka menyadari ke-sia2 an yg mereka lakukan #-o


:heart: tulip

sama atuh neng tulip abdi oge sedih ningali salira hirup aya dina angan-angan wungkul...
User avatar
yusah
 
Posts: 2007
Joined: Thu May 29, 2008 12:39 pm
Location: Bumi Allah

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby gateway » Fri May 25, 2012 8:59 am

Jengkol wrote:waduh...kepengen ngerti..ngga bisa juga..


hahaha sama bro... :drool: :rolling:

Joe Andmie wrote: Kasian juga, nanti mimie terjemahi,
makanya budaya bangsa digali,
bukan dirusak,borobudur mau dibom,apa bangun duplikat kotak item diprotes kagak ya.


thanks..yah sebelumnya.. :heart:
kite taunye logat jakarte..
User avatar
gateway
 
Posts: 1031
Joined: Sun Aug 21, 2011 8:59 am

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby yusah » Fri May 25, 2012 9:11 am

Seuri heula ahhh :rofl: (seuri moyok nu ngeunah pisan geuning


sundamurtat wrote:@ Kang yusah, punten ah, diralat nya.. punten nu kasuhun tos moyok.. Saya salah, saya baru ingat di ajaran yg saya pegang saya berkomitmen ucapan harus di jaga, hati harus lepas dari dengki.. Ikhlas ini mah nya saya minta maaf kalau nyeungseurikeun akang.. Upami aya lepat ucap nu heureut kana hate akang2 sareng Muslim sadaya, nyuhunkeun hampurana we.. Tapi di sini kami di FFI leres2 rumaos gaduh tujuan mulia, ngabuka mata Islam teh kawas kumaha nu saleresna, supaya dunya teh tengtrem teu aya gurusak gurusuk anu langsung atawa teu langsung disababkeun ajaran Islam.. Akang bade nyebat kami2 di FFI ini dajjal atawa Iblis mangga wae, nu penting kami teu rumaos.

aduh si akang mah meni kitunya.. jadi isin nyalira yeuh.. samisami atuh simkuringge salaku urang sunda nyungkeun dihapunten tina sadaya ucapan anu ngajaheutkeun manah salira... ok! :finga:
User avatar
yusah
 
Posts: 2007
Joined: Thu May 29, 2008 12:39 pm
Location: Bumi Allah

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby MaNuSiA_bLeGuG » Fri May 25, 2012 9:22 am

kok tiba2 semua pada bisa bahsa sunda ya ? :stun:
User avatar
MaNuSiA_bLeGuG
 
Posts: 4425
Images: 13
Joined: Wed Mar 05, 2008 2:08 am
Location: Enies Lobby

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby muslim_netral » Fri May 25, 2012 10:19 am

Tadinamah rek muka kedok Islam, tapi justru kedok geus kabuka, ummat Islam malah jadi nyarahoeun yen loba keneh ajaran-ajaran Islam nu nepi ka ayeuna can nyampe ka maranehanana, ayeuna ummat Islam ngarasa sadar yen kafir teh kudu diberantas, ieu dunia milik ummat Islam, kafir kudu nyewa, mun teu nyewa nya wayahna kudu jadi budak, ummat Islam keur nyieun kakuatan, organisasi2 Islam di seantero dunia ayeuna marak, kafir ciut, dagoan we nubuat nabi nu kadua, can pernah bohong nubuat nabi mah!
User avatar
muslim_netral
 
Posts: 1701
Joined: Mon Jul 12, 2010 12:58 am

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby duren » Fri May 25, 2012 10:23 am

muslim_netral wrote:@#$$%&

Terjemahin dunk :lol:
User avatar
duren
 
Posts: 11124
Images: 14
Joined: Mon Aug 17, 2009 9:35 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby Rahalbin » Fri May 25, 2012 10:45 am

Hoi2 pake bahasa nasional saja, di google belum ada terjemahannya! :rolleyes:
User avatar
Rahalbin
 
Posts: 250
Joined: Thu Jan 05, 2012 3:07 pm

Re: Sim Kuring Urang Sunda Parantos Murtad

Postby Bagol5 » Fri May 25, 2012 10:51 am

muslim_netral wrote:Tadinamah rek muka kedok Islam, tapi justru kedok geus kabuka, ummat Islam malah jadi nyarahoeun yen loba keneh ajaran-ajaran Islam nu nepi ka ayeuna can nyampe ka maranehanana, ayeuna ummat Islam ngarasa sadar yen kafir teh kudu diberantas, ieu dunia milik ummat Islam, kafir kudu nyewa, mun teu nyewa nya wayahna kudu jadi budak, ummat Islam keur nyieun kakuatan, organisasi2 Islam di seantero dunia ayeuna marak, kafir ciut, dagoan we nubuat nabi nu kadua, can pernah bohong nubuat nabi mah!


[-X wehwehweh [-(


nabi gemblung muhamad ojo mbok gugu yo nggerr.... marai sungling
User avatar
Bagol5
 
Posts: 755
Joined: Sat Feb 20, 2010 9:34 pm
Location: jakarta timur selatan pusat

PreviousNext

Return to MENGAPA SAYA MURTAD ?



Who is online

Users browsing this forum: No registered users