.

tidak tahu...

Kumpulan semua pengakuan murtadin situs ini, FFIndonesia, yang meninggalkan Islam.

tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 12:24 am

maaf kalau saya tersalah tempat....

saya baru sahaja register dan daripada malaysia dan... ingin melakukan lebih dari sekadar murtad, saya minta maaf banyak2 sekiranya klu saya tersalah tempat atau mungkin silap bahasa atau topic...

saya tak tahu nak buat apa, dan dalam kebingungan, saya membenci orang islam keseluruhannya dan merasa sakit dan ingin membunuh sekiranya saya melihat orang-orang islam dengan perbuatannya yang munafik seperti membaca kuran dan berazan, setiap kali mereka melakukan, saya nampak wajah dajal memeluk kukuh sifat kegelapan mereka dan mereka sombong dan tidak sadar yang merekalah yang paling berdosa dan tidak diberikan hidayah walau sedikit, saya pernah dimasukkan kedalam hospital mental, hospital gila kerna kononnya saya ini tidak rasional malah merekalah yang kononnya betul, saya ingin menubuhkan sesuatu yang mungkin saya tidak mungkin dapat melakukannya, contohnya, saya minta maaf sekiranya klu saya salah tempat ya... saya ingin menubuhkan persatuan 'assassin' dan saya sudah cukup nekad untuk meruntuhkan segala kerajaan islam dan akan mendera dan menyiksa umat2 iblis didalam dunia ini tapi saya tidak mampu dan tidak tahu dimana harus saya bicarakan hal soal ini, lagi sekali saya minta maaf kalau saya berada di salah tempat,

sekiranya kalau saya diberikan jalan oleh tuhan, nescaya saya akan melindungi semua orang2 yang teraniaya diatas perbuatan2 iblis dan setan ini yang kononnya membawa watak makhluk ciptaan tuhan yang paling unggul iaitu manusia, saya ingin buktikan kepada mereka siapa itu tuhan, dan saya bukan sekadar omong kosong...

sekiranya kalau diantara kalian ada yang mengetahui dimana dan gimana caranya untuk saya mendapatkan pertahanan diri untuk perperangan, melatih diri saya dengan ilmu, dan juga ilmu-ilmu persilatan yang dulunya unggul tapi dihari ini semakin pupus, saya ingin menjadi yang paling baik diantara semua manusia semoga saya dapat menumpaskan dan menawan satu dunia dimana segala manusia dan jin akan berada didalam kawalan saya.... saya akan melakukan keadilan, ramai manusia-manusia yang diberi petunjuk dikhianat dan di aniaya oleh iblis2 yang bergerak bebas ini, kini tiba masanya untuk mereka diberikan tunjuk ajar dan siapa yang berkuasa didalam dunia ini...

Ketumpahan dan keruntuhan kerajaan2 syaitan akan berada ditangan aku... maaf...

abaikan aja tajuk ini sekiranya kalau saya bertanya dan meminta tolong disalah tempat... maaf, sungguh saya sebenarnya dalam kebingungan yang besar...
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Postby ali5196 » Mon Sep 19, 2011 12:36 am

Mak cik jangan nekad dulu bunuh orang. Ingat! Pena dan lidah lebih tajam dari pedang. Membuat orang murtad jauh lebih menyakitkan bagi musuhmu itu. Tenang makcik, tenang dulu!
ali5196
 
Posts: 17309
Images: 135
Joined: Wed Sep 14, 2005 5:15 pm

Re: tidak tahu...

Postby kokokbeluk » Mon Sep 19, 2011 12:39 am

Sabar Bro Zuleo Amen Ethreo Ra, baca² ajah nih link

========> http://makcikhajjahsittalwuzara.wordpress.com/

Non muslim ga usah ikut²an kayak muslim..........
Pake tulisan kayak Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara........ :finga:
User avatar
kokokbeluk
 
Posts: 2540
Joined: Tue Apr 26, 2011 12:43 am
Location: Bukan TUHAN yang ngomong ame muhammad saw di gua hira! TAPI hantu!

Re: tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 1:03 am

aku minta maaf... aku bukan orang yang lancang lidah... minta maaf dan terima kasih...
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Re: tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 1:10 am

ali5196, ni aku, mak cik ko, aku takde masa nak perang lidah, ada sesuatu yang lebih penting yang harus aku lakukan daripada mengutuk orang didalam forum, mungkin ko ni 'pahlawan keyboard', syukur ko panggil aku mak cik dalam forum... jgn sampai kita bertemu satu hari nanti, nescaya aku akan ingat ejekan ko... coz i never forget, lidah aku takkan dapat cakap dengan ko dengan lebih terang, semoga satu hari nanti... kita ditemukan...
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Re: tidak tahu...

Postby kalangkilang » Mon Sep 19, 2011 1:16 am

@Zuleo Amen Ethreo Ra

Hi..salam kenal saudaraku...
dan selamat datang di FFI Forum Indonesia, bahasa indonesia samalah dengan bahasa malaysia, sama-sama berakar dari bahasa melayu....

seperti yang disampaikan oleh bang ali5196:
ali5196 wrote:Ingat! Pena dan lidah lebih tajam dari pedang. Membuat orang murtad jauh lebih menyakitkan bagi musuhmu itu.

saya setuju dan sependapat dengan beliau, jika kita menggunakan kekerasan untuk melawan ideologi dan pengajaran jahat islam,
apa bedanya kita dengan para jihadis dan muhammad SAW sendiri...

Mari kita gunakan pena, akal dan hati nurani untuk melawan idiologi dan pengajaran jahat Islam.

kokokbeluk wrote:Sabar Bro Zuleo Amen Ethreo Ra, baca² ajah nih link

http://makcikhajjahsittalwuzara.wordpress.com/

Non muslim ga usah ikut²an kayak muslim..........
Pake tulisan kayak Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara........ :finga:

aku dah baca blog itu,,
gila tuh orang.... :green:
kekknya makcik itu sakit hati berat dngan Muslim dan pemerintah Malaysia.....

gimana caranya mengundang beliau supaya turun di FFI forum indonesia yah?
ada yang tahu caranya?


terim's
kalangkilang
User avatar
kalangkilang
 
Posts: 2696
Joined: Sun Sep 26, 2010 12:52 am
Location: lagi menulis dibuku

Re: tidak tahu...

Postby Bagol5 » Mon Sep 19, 2011 1:19 am

makcik zuleo, belajar silat dibutuhkan hanya untuk mempertahankan diri. jika ingin melawan islam, maka makcik harus menerangi mereka dengan akal budi yang bersih, serta nurani.

kalau dengan kekerasan semata, muslim takkan bisa memperoleh "terang" yang sebenarnya. karena yang kita berikan pun, sama gelapnya dengan mereka.
User avatar
Bagol5
 
Posts: 755
Joined: Sat Feb 20, 2010 9:34 pm
Location: jakarta timur selatan pusat

Re: tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 1:31 am

aku minta maaf...
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Re: tidak tahu...

Postby Bagol5 » Mon Sep 19, 2011 1:43 am

apakah bisa diceritakan sikit kisah teruk yang menimpa zuleo sehubungan dengan perilaku muslim?
User avatar
Bagol5
 
Posts: 755
Joined: Sat Feb 20, 2010 9:34 pm
Location: jakarta timur selatan pusat

Re: tidak tahu...

Postby kalangkilang » Mon Sep 19, 2011 1:56 am

Bagol5 wrote:apakah bisa diceritakan sikit kisah teruk yang menimpa zuleo sehubungan dengan perilaku muslim?

setuju dengan bro bagol...
hayo.. bro/sis Zuleo Amen Ethreo Ra,,tempat dan waktu dipersilahkan...

terim's
kk
User avatar
kalangkilang
 
Posts: 2696
Joined: Sun Sep 26, 2010 12:52 am
Location: lagi menulis dibuku

Re: tidak tahu...

Postby DHS » Mon Sep 19, 2011 2:07 am

@Zuleo,

Anda ingin membunuhi muslims, apakah anda tidak takut kalau anda bakal dibunuh pula? Atau disiksa seumur hidup?
Itukah yang anda inginkan untuk hidup anda selamanya? :-s
User avatar
DHS
 
Posts: 4378
Images: 4
Joined: Sat Jan 05, 2008 7:56 pm

Re: tidak tahu...

Postby ekapuri » Mon Sep 19, 2011 2:28 am

@ Zuleo Amen Ethreo Ra

Selamat datang di FFI dan salam kenal.

Kita boleh marah dan tidak sabaran, tapi terutama terhadap muslim kita harus berhati-hati dan harus menjaga kepala tetap dingin. Muslim/ah adalah korban-korban ajaran islam, janganlah ada keinginan untuk membunuh mereka, dan jangan pula menggunakan jalan kasar dan terbuka, karena tidak akan ada hasilnya, bahkan anda akan kehilangan hidup anda sebelum tujuan anda terkabul. Marilah kita berjuang bersama di FFI dengan menggunakan tulisan semampunya. Bila kita bersatu dan tidak kenal menyerah, tentu suatu saat islam akan ditinggalkan oleh para pengikutnya.

:heart:
ekapuri
 
Posts: 166
Joined: Sat Jun 18, 2011 4:52 pm

Re: tidak tahu...

Postby MaNuSiA_bLeGuG » Mon Sep 19, 2011 5:39 am

@ zuleo

membunuh muslim tidak akan memecahkan masalah. mereka malah akan menjadi bersemangat, kerna mereka merasa menjadi martir. lebih baik mematahkan keyakinan mereka dengan pena/tulisan, dengan begitu islam akan benar2 musnah. tidak ada lagi yg meyakini islam sebagai kebenaran dikemudian hari.
User avatar
MaNuSiA_bLeGuG
 
Posts: 4425
Images: 13
Joined: Wed Mar 05, 2008 2:08 am
Location: Enies Lobby

Re: tidak tahu...

Postby dhiky » Mon Sep 19, 2011 8:49 am

Salam Kenal....

Yang kita benci adalah ajarannya dan bukan orang nya.

Orangnya harus kita kasihi, mereka hanya terperangkap didalam ajaran yang salah.

jadi bukan bunuh fisik mereka!, tapi "bunuhlah" cara berpikir mereka, bawalah mereka keluar dari pikiran yang sesat.

Pedang kasih lebih tajam daripada pedang besi !

Salaam....
User avatar
dhiky
 
Posts: 18
Joined: Mon Aug 16, 2010 10:30 pm

Re: tidak tahu...

Postby fire » Mon Sep 19, 2011 9:03 am

Waahh.... kalo misalnya ini forum jihadis... trus yang TS mau bunuh itu adalah para "kafiiirr..."

kira2 apa yah komen para pemirsa nya...????


Sabaaarrr broo TS...... atau .... Auwlohku bar-bar....auwlohku bar-bar.........?
User avatar
fire
 
Posts: 708
Joined: Sat Apr 10, 2010 11:59 am

Re: tidak tahu...

Postby Momad Narsis » Mon Sep 19, 2011 9:05 am

@Zeleo
Bro/sis janganlah menggunakan metode yg sama seperti apa yg islam lakukan..
MEMBENCI,MEMBUNUH DAN BERDUSTA..!
kalau bro mau belajar dr Ali Sina & membaca pemikiran2 beliau sy yakin bro akan lebih bisa membedakan mana "musuh" dan mana "kawan"..! kekerasan tdk akan menyelesaikan masalah apalagi balas dendam..!
bukan hanya bro kok yg tersakiti oleh perlakuan muslim yg sudah di racuni ajaran islam,namun jutaan org di luar sana dibelahan dunia lainnya. Lawanlah kekerasan dgn hati nurani.
Salam Damai
User avatar
Momad Narsis
 
Posts: 3460
Joined: Sun Jan 02, 2011 4:35 pm

Re: tidak tahu...

Postby Captain Pancasila » Mon Sep 19, 2011 10:20 am

Zuleo Amen Ethreo Ra wrote:saya tak tahu nak buat apa, dan dalam kebingungan, saya membenci orang islam keseluruhannya dan merasa sakit dan ingin membunuh sekiranya saya melihat orang-orang islam dengan perbuatannya yang munafik seperti membaca kuran dan berazan, setiap kali mereka melakukan, saya nampak wajah dajal memeluk kukuh sifat kegelapan mereka dan mereka sombong dan tidak sadar yang merekalah yang paling berdosa dan tidak diberikan hidayah walau sedikit, saya pernah dimasukkan kedalam hospital mental, hospital gila kerna kononnya saya ini tidak rasional malah merekalah yang kononnya betul, saya ingin menubuhkan sesuatu yang mungkin saya tidak mungkin dapat melakukannya, contohnya, saya minta maaf sekiranya klu saya salah tempat ya... saya ingin menubuhkan persatuan 'assassin' dan saya sudah cukup nekad untuk meruntuhkan segala kerajaan islam dan akan mendera dan menyiksa umat2 iblis didalam dunia ini tapi saya tidak mampu dan tidak tahu dimana harus saya bicarakan hal soal ini, lagi sekali saya minta maaf kalau saya berada di salah tempat,

jangan cuma lihat orangnya, dalami juga ajarannya, kalau sudah, silahkan tunjukkan kepada mereka (orang2 Islam yg anda ingin bunuh itu), bagaimana Islam yang tidak munafik, tidak sombong, & mendapat hidayah...
...jangan sampai bisanya hanya menyalahkan & membenci saja, tanpa bisa menunjukkan bagaimana yang benar itu seperti apa...
User avatar
Captain Pancasila
 
Posts: 3505
Joined: Wed Jun 01, 2011 1:58 pm
Location: Bekas Benua Atlantis

Re: tidak tahu...

Postby seyton_nirohim » Mon Sep 19, 2011 10:36 am

pakcikk...
orang nya tidak perlu dibenci...apalagi dibunuh.
malah mereka patut dikasihani...
yang patut di benci dan dibunuh adalah..
ajaran yang menyesatkan mereka...
mari kita sma2 berjuang ...mengungkap kebenaran....
User avatar
seyton_nirohim
 
Posts: 339
Joined: Sat Jul 24, 2010 10:24 am

Re: tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 4:56 pm

saya minta maaf semua dan terima kasih... tapi kita masing2 mempunyai jalan dan peranan masing2 dalam kehidupan, biarlah aku berada dijalanku, aku dan tuhan mempunyai peranan tersendiri, kamu berdirilah dijalan kamu, tolong jangan cuba memberi saya sesuatu perkataan macam 'engkau salah' atau 'kita patut berbuat begini'... bukan aku sombong, tapi dah ramai orang memberikan aku pendapat macam tu dan tu aku xleh pakai, bagi akal aku it's a pathetic thinking... bukan aku hina sesiapa, cuma akal aku x mampu terima pendapat macam tu...

xpe lah, biarlah aku dengan tuhanku, aku berperang untuk... sesuatu yang susah aku nak cakap dengan manusia seperti krg, sebab krg takkan paham apa yang aku nampak, atau mungkin orang boleh cakap aku gila... tapi aku tahu apa yang aku tahu...

dan ya, aku tidak takut diseksa tetapi aku harus bersedia bukan untuk supaya aku selamat dari kekejaman mereka nanti, tapi adalah supaya aku tidak tumpas dan gagal dalam perjalanan aku yang sudah ditentukan tuhan, aku berjiwa seekor singa dan helang, kalau korang tak paham xpe, aku rasa keampunan tuhan sudah sampai ke penamat, maka aku akan bergerak dan memulakan perjalananku untuk cintaku diatas petunjuk dan suaranya, aku bukan bermaksud belajar silat untuk mempertahankan diri, kerana itu sudah tuhan anugerahkan kepada aku, jika bertangan kosong, belum tentu 10 orang polisi mampu menumpaskan aku, tapi haritu aku menyerah kerana ibuku, dia meminta supaya aku menyerah dan tuhan memerintahkan aku untuk bertenang dan berserah, jadi aku ditangkap... mungkin bukan itu masanya untuk aku mula... jadi aku sabar....

aku ingin belajar silat adalah untuk mengenal ilmu2 ghaib para nabi dan... yang macam2 lagi, dan itu juga adalah perintahnya, tapi dimalaysia ni, ilmu tu semakin pupus, moyang aku berasal dari indonesia kalimantan dan dipercayai mempunyai ilmunya tersendiri tapi tidak sempat diturunkan walaupun kepada anaknya, tapi tu aku x kesah,

perkataan boleh ditepis oleh orang2 kafir munafik, sebab itu aku taknak gunakan lidah,
aku bukan seorang nabi dari tuhan... jadi memberi dakwah dan ajaran bukan kerja aku...
dan aku bukan dihantar untuk mengajak manusia untuk beribadah kepada tuhan....
kemurkaanya sudah tiba.... tuhan tidak akan lagi memberi kelembutan kepada manusia....
terserah kepada sesiapa yang diberinya petunjuk akan berjuang dan menjadi sahabat dan saudaraku...
kepada mereka yang tidak.... teruslah kamu dengan akal dan fikiran kamu... sesungguhnya akal dan fikiran kamu bukan datang dari tuhan malah hanya dari diri kamu sendiri...
aku hanya mendengar kata2nya... kerana dia yang menciptakan dunia ini dan dia yang lebih tahu walaupun kadang2 aku bingung untuk memahami perintahnya, tapi itu adalah jalanku untuk belajar dan mengenali dirinya...

terima kasih semua... aku minta maaf... aku tak boleh cakap lagi lebih...
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Re: tidak tahu...

Postby Zuleo Amen Ethreo Ra » Mon Sep 19, 2011 5:04 pm

dan lagi satu... kalau korang keliru dengan diri aku

aku umur 20++, lelaki... jadi klu bolh ngan ejek aku mak cik ok... :)
Zuleo Amen Ethreo Ra
 
Posts: 6
Joined: Sun Sep 18, 2011 11:59 pm

Next

Return to MENGAPA SAYA MURTAD ?



Who is online

Users browsing this forum: No registered users