.

TOLERANSINYE MUSLIM KAYA GINI NIH

a/l ttg hak2 kaum dhimmi, kafir, minoritas non-Muslim, murtadin, musryikun dlm Islam.

TOLERANSINYE MUSLIM KAYA GINI NIH

Postby doski » Tue Oct 16, 2007 10:54 am

Di indonesia ini nih terkenal mayoritas muslim bahkan termasuk negare nyang muslimnye terbanyak didunie.

Tapi pade liat kaga ade diskriminasi antara nyang muslim dan nyang bukan muslim di indonesia ini.

Pade sadar kaga yeh? setiap lebaran tuh liburnye panjang banget, semua ada waktu kumpul same keluarge, ngerayain hari rayanye puas. Tapi coba deh nyang kaga muslim, kasian banget gue liatnye. Libur kadang cuma pas hari rayanye aje, syukur2 juga ade nyang kejepit2 trus dijadiin libur bersama, kalo kaga mah ya udah cukup satu hari aje, nyang punye keluarga jauh mah jangan ngarap bise dikunjungin, nyang kuliah/kerjanye jauh jangan harap bise mudik ketemu keluarge kecuali cuti ato bolos. Bayangin Liburan aje diskriminatif tuh muslim udeh pasti 2 hari di Indonesia dikasih tanggal merah ditambahin lagi libur bersamanye panjang banget cing.

Keliatan banget diskriminatifnye nih negare. Udeh gitu yakin deh kaga bakalan ade nih pemimpin negare ini nyang bukan muslim sampe kiamat nanti. Jangankan pemimpin negara nyang tingkat lurah aje bise diitung, nyang kerja kalo kaga islam juge kaga bakal naek2 pangkat, gitu2 aje, pernah dulu ade wakil kepale sekolah gue, dia bise jadi kepale sekolah gue asal pindah ke islam, bujug ...sampe segitunye nih islam nguasain indonesia. Pantesan kaga maju2 nih negara.

Bukan mau adu domba ye, Orang indonesia nyang pernah ke malaysia kaga (Pada mikir ye nyang di malaysia bener kaga ucapan gue).

Tuh malaysia juga rata2 muslim dan sadar kaga kalo Tuh negare satu nganggep kite ini nyang orang indonesia itu MANUSIA KELAS DUA, layanannye beda banget dibanding warga negare lain nyang dateng ke malaysia. Kite dianggep bangsa pembantu. Semue mue dibajak ame tuh negare.

Ye itu aje sekedar dari gue. kalo luh2 pade ngaku orang Indonesia, kemane rase kebangsaan luh? terutama tuh muslim2 nyang jadi pemimpin dan koar2 aje, ade satu negare muslim nyang udeh nginjek2 harga diri bangse kite luh pada kaga nyadar, ape karena mereka tuh SODARA LUH SEMUA (secara islam gitu loooch)????XIXIXI
doski
 
Posts: 1348
Joined: Fri Oct 05, 2007 8:41 am
Location: maunya di SURGA bukan SYUURGA

Postby willie » Tue Oct 16, 2007 11:24 am

Toleran nih yeee... hihihi...
User avatar
willie
 
Posts: 638
Joined: Tue Jan 30, 2007 1:39 pm

Postby Sashimi » Tue Oct 16, 2007 11:25 am

idih, kok G13 nyalain korban sih?

pan dia ngeluh pemimpin muslim tuh ngga ada yang bener semua, giliran di injek2 negara seukuwah diem2 aje,

giliran orang arab treak2 serbu israel, tanpa di komando langung bentuk pasukan jihad

di mane otaq elu2 padeh?
Sashimi
 
Posts: 3813
Joined: Sun Jul 09, 2006 8:19 am

Postby doski » Tue Oct 16, 2007 11:27 am

nyet..., kl ga senang tingga di indon mending lo kabur. ke mana kek?

nyet....,klo luh tinggal di indon kaga bise apa2an mending luh nyelem aje ke laut sane. ke mana kek.

Ciri2 orang nyang kaga bise berpendapat tapi sok PD XIXIXIXI

Ciri2 muslim nyang sok nasionalis same indonesia, tapi kalo ngeliat sesame warge negaranye (bukan agamanye) di sakitin cume bise diem aje, karena satu nyang nyakitin saudaranye nyang same agamanye XIXIXIXI
doski
 
Posts: 1348
Joined: Fri Oct 05, 2007 8:41 am
Location: maunya di SURGA bukan SYUURGA

Postby doski » Tue Oct 16, 2007 11:36 am

dr pada doski di indon hidup merana, mending kabur, kan?


Sorry yeh, gue disini hidup seneng, makanye gue kaga mau hidup seneng sendiri, gue bukan tipe orang nyang susah kalo liat orang laen seneng dan nyang seneng liat orang laen susah.

Lagian ape hak luh nyuruh gue ninggalin indonesia???

Tipe muslim, kalo ade masalah, cari enaknye aje.
Masalah libur nyang diskriminasi
masalah negare nyang diinjek2 negare lain

Bukannye gimane ngasih ide gimana tuh seharusnye, bener kaga spertu ono, eh malah pendapatnye: NYURUH ORANG LAIN KAGA USEH HIDUP DI INDONESIA.

Tipe orang nyang cetek pikiran dan otaknye...sorry kaga pitnah kenyataan dari omongan luh.
doski
 
Posts: 1348
Joined: Fri Oct 05, 2007 8:41 am
Location: maunya di SURGA bukan SYUURGA

Postby Sashimi » Tue Oct 16, 2007 11:38 am

bukan mendingan copot kepemimpinan yang berporos pada islam?
Sashimi
 
Posts: 3813
Joined: Sun Jul 09, 2006 8:19 am

Postby dark_sentinel » Thu Oct 18, 2007 2:41 pm

Yak betul.....!!
Selama Islam berkuasa,non muslim g mungkin memimpin dan pasti ditindas.
User avatar
dark_sentinel
 
Posts: 39
Joined: Sun Sep 23, 2007 8:39 pm
Location: Surabaya

Postby xoxo » Thu Oct 18, 2007 3:06 pm

hmm, diskriminasi y?

gw sih sbg non-muslim cuman ngeliat tu fenomena jadi keuntungan buat gw, karena dapet hari libur tambahan buat lebaran. sedangkan pas hari raya natal, gw dapet jatah libur sebulan
yahh, itu klo lo sekolah di sekolah Kristen
soalnya seumur hidup gw selalu sekolah di yayasan Katholik, jadi sukur2 aja klo dapet libur banyakan
itulah enaknya pelajar...nasib buat pekerja non-muslim
tp pelajar muslim jg bisa kok menikmati libur banyak ala sekolah Kristen, tinggal masuk aja ke sekolah Kristen.
sepenglihatan gw di univ gw yg berbasiskan Katholik, muslimnya ada banyak banget jeh....
nyang pake jilbab mayan banyak tuh. bahkan selalu ada acara ngabuburit tiap tahun pas ramadhan
maklum, kan mereka mayoritas
User avatar
xoxo
 
Posts: 219
Joined: Fri Oct 05, 2007 5:37 pm

Postby No_Name » Thu Oct 18, 2007 8:48 pm

dark_sentinel wrote:Yak betul.....!!
Selama Islam berkuasa,non muslim g mungkin memimpin dan pasti ditindas.


boro2 pemimpin, ngomonong aja gak boleh, gimana jadi pemimpin.

hidupin chanel tv yg keluar islam, dengerin radio yg keluar islam, jalan ke mall yg keluar islam, main ke tetangga yg muncul islam
pokoke all about islam deh di negri ini.
yang lain ke laut aje.

hebat yach negara pancasila kita ini :smile:
User avatar
No_Name
 
Posts: 1677
Joined: Mon Jun 05, 2006 7:01 pm
Location: the Rock n Roll place

Postby dark_sentinel » Tue Oct 30, 2007 6:38 pm

Pas puasa, org2 kafir disuruh menghormati yg puasa.
Ada diskotik,karaoke/sejenisnya buka pas puasa eh...malah disuruh tutup,makan apa tuh karyawannya? Nggak mikir.

Masih minta lg: Sekolah Katolik harap dibangun Mushola (asli nih).
Tp skul tmptku gak mau. Aneh2 aja to.
Ibaratnya pesen sate di warung bakso???
Sekarang siapa yg mesti toleransi??
User avatar
dark_sentinel
 
Posts: 39
Joined: Sun Sep 23, 2007 8:39 pm
Location: Surabaya


Return to Ttg SYI'AH, KAFIR, MURTADIN, MUSYRIKUN dll



Who is online

Users browsing this forum: No registered users