Jadual main dalam Islam

Muhammad dan istri2nya, pedofilia dan kehidupan seksual nabi
Post Reply
User avatar
DHS
Posts: 4378
Joined: Sat Jan 05, 2008 7:56 pm
Contact:

Jadual main dalam Islam

Post by DHS »

Waktu yang baik untuk melakukan hubungan seks

Di dalam Islam telah digariskan ketika-ketika yang sesuai untuk melakukan jima’ sekiranya ingin mendapat anak yang cemerlang dan semoga ketika-ketika ini dijadikan panduan praktis oleh suami isteri:

1. Menurut Imam Syafie r.a, waktu yang paling baik untuk jima’ ialah pada malam Jumaat, malam Isnin dan malam Khamis. Kerana mengikut sunnah Nabi saw. Faedahnya, jima’ pada malam Khamis menyebabkan anak itu menjadi mukmin yang baik.
2. Rasulullah saw. berpesan bahawa jika jima’ pada malam Isnin, anak yang bakal lahir akan menjadi seorang yang berpegang teguh dengan kitab Allah dan redha terhadap segala pemberian Allah swt.
3. Rasulullah saw. berpesan bahawa jika jima’ pada malam Selasa, anak itu akan mendapat nikmat syahid sesudah syahadah, dan Allah tidak akan mengazabnya bersama orang musyrikin, mulutnya berbau harum dan akan melembutkan hati orang, bersih lidahnya dari mengumpat, berdusta dan mengadu domba.
4. Pesanan Rasulullah, jika berjima’ pada malam Khamis, anak yang bakal lahir itu adalah yang bijaksana di kalangan orang yang bijaksana, atau seorang alim di kalangan orang alim.
5. Berjima’ semasa matahari di tengah langit, anak yang bakal lahir tidak akan dihampiri syaitan sehingga dia beruban, dan menjadi seorang faqih dan mendapat rezeki keselamatan agama dan dunia.
6. Dari pesanan Rasullullah saw. jika jima’ pada malam Jumaat, anak yang bakal lahir dari jima’ itu akan menjadi pemidato yang berwibawa dan petah. Jika berjima’ pada hari Jumaat lepas Asar, anak akan menjadi terkenal, masyhur alim. Jika berjima’ pada malam Jumaat selepas Isyak, anak nanti akan menjadi seorang yang abdal (terkemuka).

Eloklah kita fikir-fikir sejenak, kemudian memperhatikan manusia-manusia yang terdaya diperhatikan. Sekiranya dia lahir dari kalangan ibu bapa yang mengetahui mengenai pentingnya memilih ketika yang sesuai untuk pembentukan janin yang cemerlang, tentulah ibu bapanya telah merancang agar melakukannya di hari-hari dan masa-masa yang tertentu.

Kemudian perhatikan pula manusia-manusia yang pincang hidupnya. Dalam suasana manakah agaknya janinnya terbentuk?

posted by perkahwinan

---------------

Komentar:
Kemudian perhatikan pula manusia-manusia yang pincang hidupnya. Dalam suasana manakah agaknya janinnya terbentuk?
Dalam suasana hujan petir!

Tambahan:

√ Berjima pada hari Minggu akan menghasilkan calon murtadin.
√ Berjima di kamar mandi akan menghasilkan anak yang sering kenal flu dan pilek.
√ Kalau berjima di dapur? ;)
√ .........................
√ .........................

User avatar
dreamtheater
Posts: 3089
Joined: Thu Mar 30, 2006 1:49 am
Location: Langit ke 7

Post by dreamtheater »

Muhammad pasti melanggar itu semua. kebayang ga bagaimana 23 isteri harus digarap? kalau kudu harus liat waktu, yah ga kegarap semua. belum wanita budak2 perang. makanya mamad sering dapet wahyu oloh sambil bersetubuh.

User avatar
Leny
Posts: 129
Joined: Tue Jan 29, 2008 12:47 pm
Location: Jakarta
Contact:

Post by Leny »

Kira-kira ayah - ibu Nabi Muhammad berjima' pada hari / pada saat situasi apa ya ?

User avatar
Luv_Pink
Posts: 1401
Joined: Wed Jan 03, 2007 3:51 pm
Location: C:\Private Room

Post by Luv_Pink »

waks.. sampai segitunya urusan selangkangan dibahas...

jadi inget, pernah ada kapir sok tau yg bilang kalo istri muhammad ada 7, jadi biar adil, tiap hari 1 istri yg "digarap", langsung aja aku bantai dgn menyebutkan "kalo aisyah gimana? istri ke berapa dia?"
langsung bingung, dia jawab "sapa sih aisyah?", aku jelasin aja aisyah itu korban pedopil nya muhammad.

User avatar
kutukupret
Posts: 6401
Joined: Mon Dec 17, 2007 6:31 pm

Post by kutukupret »

Luv_Pink wrote:waks.. sampai segitunya urusan selangkangan dibahas...

jadi inget, pernah ada kapir sok tau yg bilang kalo istri muhammad ada 7, jadi biar adil, tiap hari 1 istri yg "digarap", langsung aja aku bantai dgn menyebutkan "kalo aisyah gimana? istri ke berapa dia?"
langsung bingung, dia jawab "sapa sih aisyah?", aku jelasin aja aisyah itu korban pedopil nya muhammad.
Aisyah jadi wasit ajah, tiap lawan muhammad kalah dia yang maju. biasa...ala orgy.

KI HAJAR ASWAD
Posts: 66
Joined: Thu Aug 14, 2008 12:58 am
Location: Mekkah

Post by KI HAJAR ASWAD »

Leny wrote:Kira-kira ayah - ibu Nabi Muhammad berjima' pada hari / pada saat situasi apa ya ?
perilaku si muhammad kan persis kayak ayam jantan pagi2 wkt turun dari pohon... langsung cari betina untuk di-naik-in. Jadi, besar kemungkinan ayah-ibunya 'bikin' muhammad di kandang ayam. :D:D:D:D:D:D:D

Post Reply