.

HITLER = MUALAF ?

Analisa hubungan Islam dan Yahudi sejak jaman Muhammad dan Islam sampai saat ini.

HITLER = MUALAF ?

Postby MometGarong » Fri Aug 29, 2008 2:34 am

ternyata si adolf hitler ini mualaf dan sudah berganti nama jd Muhammad Haidar. Artikel2 berikut ini cukup menarik

www.militantislammonitor.org/article/id/2543

www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html#part2

www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html
User avatar
MometGarong
 
Posts: 870
Joined: Wed Mar 05, 2008 2:26 pm
Location: PANTAI GADING

Postby Horbo » Fri Aug 29, 2008 3:31 am

ah yang benar kau.. bentar aku baca dulu
User avatar
Horbo
 
Posts: 847
Joined: Wed Jun 25, 2008 4:02 pm

Re: HITLER TERNYATA ORANG ISLAM (MUALAF)

Postby Adadeh » Fri Aug 29, 2008 6:10 am

MometGarong wrote:ternyata si adolf hitler ini mualaf dan sudah berganti nama jd Muhammad Haidar. Artikel2 berikut ini cukup menarik
www.militantislammonitor.org/article/id/2543
www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html#part2
www.eretzyisroel.org/~jkatz/recruited.html


Ini sekalian aku cantumkan gambar telegram Himmler pada sang Mufti:
Image

November 2, 1943 Himmler's telegram to Mufti:

"To the Grand Mufti: The National Socialist movement of Greater Germany has, since its inception, inscribed upon its flag the fight against the world Jewry. It has therefore followed with particular sympathy the struggle of freedom-loving Arabs, especially in Palestine, against Jewish interlopers. In the recognition of this enemy and of the common struggle against it lies the firm foundation of the natural alliance that exists between the National Socialist Greater Germany and the freedom-loving Muslims of the whole world. In this spirit I am sending you on the anniversary of the infamous Balfour declaration my hearty greetings and wishes for the successful pursuit of your struggle until the final victory.
Signed: Reichsfuehrer S.S. Heinrich Himmler"

terjemahan:
November 2, 1943 Himmler's telegram to Mufti:
"Kepada Mufti Agung: Gerakan Nasional Sosial dari Jerman Agung sejak awal telah menyatakan dalam bendaranya perang melawan Yahudi. Gerakan ini telah didukung oleh masyarakat Arab cinta-kemerdekaan yang saat ini sedang berjuang, terutama di Palestina, melawan pengacau2 Yahudi. Karena sama2 memusuhi dan memerangi Yahudi, maka pihak Nasional Sosial Jerman dan masyarakat cinta-kemerdekaan Arab di seluruh dunia punya fondasi persekutuan yang kuat dan alami. Dalam semangat perjuangan ini, aku mengirim padamu ucapan selamat yang tulus atas perayaan tahunan deklarasi Balfour dan harapanku agar kita sukses dalam perjuangan kita sampai kemenangan akhir.
Tertanda: Reichsfuehrer S.S. Heinrich Himmler"


Image
Himmler adalah tangan kanan Hitler. Kumis Chaplinnya sama.

Tidak ada keterangan pasti bahwa Hitler itu mualaf. Yang ada hanyalah keterangan bahwa nama Hitler dikenal sebagai Muhammad Haidar di Mesir.

http://www.themiddleeastnow.com/musnazi.html
"The Nazi-Arab connection existed even when Adolf Hitler first seized power in Germany in 1933. News of the Nazi takeover was welcomed by the Arab masses with great enthusiasm, as the first congratulatory telegrams Hitler received upon being appointed Chancellor came from the German Consul in Jerusalem, followed by those from several Arab capitals. Soon afterwards, parties that imitated the National Socialists were founded in many Arab lands, like the "Hisb-el-qaumi-el-suri" (PPS) or Social Nationalist Party in Syria. Its leader, Anton Sa'ada, styled himself the Führer of the Syrian nation, and Hitler became known as "Abu Ali" (In Egypt his name was "Muhammed Haidar"). The banner of the PPS displayed the swastika on a black-white background. Later, a Lebanese branch of the PPS – which still receives its orders from Damascus – was involved in the assassination of Lebanese President Pierre Gemayel."
User avatar
Adadeh
 
Posts: 8461
Images: 414
Joined: Thu Oct 13, 2005 1:59 am

Re: HITLER = MUALAF ?

Postby Akukomkamu » Sat Oct 16, 2010 5:13 pm

Wow... :stun: baru tau neh !!! Makanya... :-k



Pisss... :heart:
Akukomkamu
 
Posts: 5565
Joined: Sat Jul 11, 2009 11:34 am
Location: "Mengajak onta2 arab unt bisa BERMARTABAT" IFF adalah TEMPAT nya.

Re: HITLER = MUALAF ?

Postby Nggathis Wae » Thu Dec 09, 2010 8:30 pm

Datanya emang belum jelas, tapi kalo dilihat dari kelakuannya kayaknya bener tuh jadi mualaf...apalagi udah jadi rahasia umum kalo Hitler kena Sipilis...cocok sama definisi idola muslim.
Menurut artikel di bawah ini, sipilis bisa bikin gila, ane sih ga mau su'udzon ya, tp dugaan ane si Momet kena sipilis juga mengingat doski yg doyan seks sembarangan, akhirnya gila dan ngaku2 nabi....wallahualam, tp ini dugaan ane semata
ini link artikel BBC tentang Sipilisnya Hitler
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/2842819.stm
Nggathis Wae
 
Posts: 45
Joined: Thu Jan 15, 2009 10:51 pm


Return to Resource Center: Islam dan YAHUDI



Who is online

Users browsing this forum: No registered users