.

man without limb - Nick Vujicic di Indonesia

Orang-orang dari seluruh dunia yang murtad (termasuk dari FFInternasional). Siapa mereka dan mengapa mereka meninggalkan Islam ? Murtadin2 dari FFIndonesia silahkan masukkan pengakuan ke 'Mengapa Saya Murtad ?'

man without limb - Nick Vujicic di Indonesia

Postby kilimanjaro78 » Sun Aug 25, 2013 9:21 pm

dear admin ; maaf, kalo salah kamar tolong di pindahin yah.... :) thanks

=============================================================================

ini diambil dari fanspage Nick Vujicic di FB...saya inget dia udah bbrp kali dateng ke indonesia tapi tidak ada satu stasiun tv pun yang meliput... tapi taun ini hampir di semua stasiun tv meliput n mewawancara motivator dari australia ini. semoga dengan kedatangan dan kesaksian dia akan kasih Tuhan yang sebenarnya bisa membuka mata semua slimmers dan membuat mereka murtad \:D/


VERY excited to be here in INDONESIA, with a population of a quarter of a billion. Throughout the four days here, we have a handful of ALL major television channels interviewing me for at least thirty minutes, up to an hour of broadcasting. This is mirrored in all newspapers, magazines and radio waves. With all this media coverage already we have heard reports of islands watching me, even from as far as Bali islands. Jakarta airport lounges switched channels to watch me and there are reports of these lounges full of people crying and touched. I share in full, my faith but am not allowed to say the word "Jesus". But have more freedom to talk about my faith than the average western media programs like 60 Minutes. Even every mention of Jesus Rick Warren had on Oprah got cut. People hear about my books that have my entire testimony and LifeWithoutLimbs.org site to hear in full, all my testimony. So we have confidence to believe that at least 200 million Indonesians will hear my story on their television sets. Then the Bethany Church tomorrow, four services with a total attendance of 70,000+ I will be preaching at, and that will be broadcasted on cable tv throughout the region of AS Asia. What an incredible time we are living in. How awesome to be a part of what God wants to do in the world.

This morning I was able to pray for Indonesia while on RCTI's dahSyat. What a blessing!

man without limb - Nick Vujicic di Indonesia


FFI Alternative
Faithfreedompedia
kilimanjaro78
 
Posts: 48
Joined: Wed Aug 24, 2011 12:51 pm

Re: man without limb - Nick Vujicic di Indonesia

Postby saya_cinta_damai » Mon Aug 26, 2013 3:48 am

udah gue lihat video yutupnya waktu Nick lg di dahsyat



mukanya para mouselem(mayoritas penonton di studio maybe) kayanya pada ditekuk semua, apalagi pas Nick lagi berdoa dan Nick lg kesaksian tentang hidupnya, pake bawa Kristen dan Yesus segala lagi :green: , udah tau para Mouselem alergi sm Yesus :lol:

tapi gue salut sm Nick berani dia ngomong kayak gitu dan yg lebih salut lagi ngomongnya itu sopan dan halus tidak menjelek2an Islam. bahkan dia bilang kl dia bukan berbicara ttg Agama di dahsyat tp tentang cinta, yg lebih universal.

coba kalau mualaf yg lg di Dahsyat udh pasti gak ada sopan2nya sm agama sebelah. dan udh pasti ngerendah2in agama sebelah, terutama Tuhannya Kresten :lol:

man without limb - Nick Vujicic di Indonesia
Mirror
Faithfreedom forum static
saya_cinta_damai
 
Posts: 241
Joined: Mon Feb 07, 2011 6:56 pm

Re: man without limb - Nick Vujicic di Indonesia

Postby fayhem_1 » Mon Aug 26, 2013 4:15 pm

amazing [-o<
User avatar
fayhem_1
 
Posts: 1402
Joined: Tue Sep 08, 2009 6:55 pm

Postby ali5196 » Tue Aug 27, 2013 3:53 am

ali5196
 
Posts: 17309
Images: 135
Joined: Wed Sep 14, 2005 5:15 pm


Return to Ruang Pengakuan dan Kesaksian



Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron