.

rich and poor

rich and poor

Postby mohamedbincamel » Fri Jan 26, 2007 10:34 am

gw pengen tanya pada lo yg pinter2:
1. kenapa org yahudi kok umumnya kaya raya, di eropa dan amerika mereka mengusai bisnis, bank, juga pinter2 banget otaknya, banyak yg jadi ilmuwan, penemu, dan pemenang nobel.
apa mereka disayang Tuhan ?
2, kenapa negara Islam banyak dapet oli eh oil ?, tapi kok miskin , Indonesia, Irak, Iran , Libia contohnya.
3. Kenapa negara bule, amerika dan eropa jadi pemimpin dalam bisnis dan ekonomi, apa karena mereka kristen ?
4. gw udah keliling asia, eropa, amerika, gw bandingin ama org indonesia, otaknya apalagi ngomongnya gak kalah pinteer, juga indonesia kaya hasil buminya, tapi kok banyak yg miskin ?
thanks friends
mohamedbincamel
 
Posts: 804
Joined: Sat Jan 20, 2007 9:34 am
Location: The land of milk and honey

Re: rich and poor

Postby kagakmurtad2 » Fri Jan 26, 2007 2:43 pm

mohamedbincamel wrote:gw pengen tanya pada lo yg pinter2:
1. kenapa org yahudi kok umumnya kaya raya, di eropa dan amerika mereka mengusai bisnis, bank, juga pinter2 banget otaknya, banyak yg jadi ilmuwan, penemu, dan pemenang nobel.
apa mereka disayang Tuhan ?

begini lo mas camel (onta).
dalam hal kepintaran ini misik jadi bahan perdebatan, apa emang pinter dari sononye atao kepepet. ente pan tau orang yahudi entu dulunye kan merantau kemane-2 karena terusir dari negaranye sendiri. kalo orang dah kepepet di negara asing lagi, mustinye kan kudu pinter-2 ngolah pikiran supaya tetep survive. nah mungkin karena ini terjadi terus menerus sehingga menjadi kebiasaan.
kayak orang cina kalo pas merantao keluar negeri kan kaya-2, tapi coba liat di negaranye sendiri, waduh...!
mohamedbincamel wrote:2, kenapa negara Islam banyak dapet oli eh oil ?, tapi kok miskin , Indonesia, Irak, Iran , Libia contohnya.

nah kalo nyang ini otak ente kesambet tiang jemuran.
siape bilang iran ame libia miskin ? kalo irak dah jelas karena perang.
mohamedbincamel wrote:3. Kenapa negara bule, amerika dan eropa jadi pemimpin dalam bisnis dan ekonomi, apa karena mereka kristen ?

kagak ade ubungannye kristen ame bisnis ekonomi, banyak juga negara nyang mayoritas rakyatnye kristen tapi ekonominye nyungsep kayak mexico, argentina dan kebanyakan negare amerika latin.
mohamedbincamel wrote:4. gw udah keliling asia, eropa, amerika, gw bandingin ama org indonesia, otaknya apalagi ngomongnya gak kalah pinteer, juga indonesia kaya hasil buminya, tapi kok banyak yg miskin ?
thanks friends

faktor yang menjadikan superior dalam bisnis ekonomi lebih banyak ditentukan ame attitude masyarakat suatu bangsa daripade agamanye.

tapi ini menurut persi gue sendiri lo ye ?

your welcome friends.
User avatar
kagakmurtad2
 
Posts: 1399
Joined: Mon Sep 11, 2006 10:35 pm
Location: MONTREAL

Postby mohamedbincamel » Sat Jan 27, 2007 10:03 am

mas ikan lele,
wah ente pinter bangett mas, ane kasih score 8 dah..pokoknya naek kelas, sering makan ikan apa sering mancing mas ? tp ane ga setuju kalo Iran ama Libia masuk kategori negara kaya, min GDP nya mesti USD 10000 baru dibilang gak miskin.
Juga yg ane tau negara amerika latin bekas jajahan sepanyol (bukan separo nyolong) ama portugis, ya jelas aja yg kaya mah penjajahnya,kalo yg dijajah kaya ya enakan ga merdeka dong.
Mas lele, ente bilang faktor attitude berperan dalam ekonomi, jadi kata laennya, org indonesia pade meskin2 , apa attitudenya yg parah?
mohamedbincamel
 
Posts: 804
Joined: Sat Jan 20, 2007 9:34 am
Location: The land of milk and honey

Postby kagakmurtad2 » Sat Jan 27, 2007 5:32 pm

emang pahit rasanye liat attitude masyarakat kite sejujurnye. tapi emang macem entu keadaannye.
User avatar
kagakmurtad2
 
Posts: 1399
Joined: Mon Sep 11, 2006 10:35 pm
Location: MONTREAL

Postby mohamedbincamel » Sat Jan 27, 2007 7:10 pm

mas lele,
jadi kalo attitude kite gak kaye mereka2 entu kite bisa jadi rich donk mas ? mungkin ente bisa jabarin attitude unggulan ape yg dibutuhkan, supaya sodara2 kita nyang tukang berantem biar pade melek otaknye.
gw juga lagi ukur diri gw neh, bagus gak attitudenya soalnya gw gak ngerasa kaya, gaji gw seh USD 6000/bln nett, gede gak mas menurut ente
mohamedbincamel
 
Posts: 804
Joined: Sat Jan 20, 2007 9:34 am
Location: The land of milk and honey

Postby kagakmurtad2 » Sat Jan 27, 2007 7:55 pm

kalo ngomong soal teori pegimane supaye kite bise kaye entu dah terlalu banyak buku-2 nyang dijual dan ngejual soal teori. kalo ente ke gramedia pan pajangan pertame buku-2 larisnye banyak mencakup soal-2 nyang begituan. masalahnye ya entu, ape nyang dibaca kagak dipraktekkin secare konsekwen dan kontinu.

perkare attitude unggulan supaye bisa rich, gue kagak bisa jabarin, soalnye kalo gue nyang jabarin ujung-2nye OOT.....hehehehehe

usd6000/bln nett kagak bisa dijadikan parameter ente kaya ato kere, soalnye usd 6.000/bln nett entu cuman komisi mingguan gue...hehehehehe
User avatar
kagakmurtad2
 
Posts: 1399
Joined: Mon Sep 11, 2006 10:35 pm
Location: MONTREAL

Postby mohamedbincamel » Sat Jan 27, 2007 8:25 pm

mas lele,
sayang mas ane uda lama ga bisa lagi ke gramedia, ane bacanya buku kafir bule kadang2 gak sengaja liat playboy di toko buku.
ente jualan apa mas bisa dapet komisi gede ? ente gak bohong kan kaya nabi ente ? mana mungkin ente tukang mancing ama jualan lele bisa kaya
mohamedbincamel
 
Posts: 804
Joined: Sat Jan 20, 2007 9:34 am
Location: The land of milk and honey

Postby kagakmurtad2 » Sat Jan 27, 2007 8:51 pm

gue bilang komisi mingguan, bukan dapet dari mancing ato jualan lele, lagian ngapain ente bawa-2 ngomongan bohong kaya nabi ?
kagak usah negative thinking-lah.. tadinye ngomongan kite ini enak...kok ujung-2nye ente keluar tanduknye ! (pinjem istilah DT)
User avatar
kagakmurtad2
 
Posts: 1399
Joined: Mon Sep 11, 2006 10:35 pm
Location: MONTREAL

Postby mohamedbincamel » Sat Jan 27, 2007 9:36 pm

ikan lele,
sori mas kalo ente ter provokasi, ane uda ati2 ehh masih kelepasan juga, maklum deh ane dulu orang bangor sekarang lagi belajar tobat.
Tanduk ane dulu ada empat uda ane kikir abis, tapi buntut ane yg ada segitiga ujungnya maseh ada juga.
ane minta maap setulusnya, ente juga mohon ingetin ane kalo kelepasan lagi, ane juga takut kena patil lele.
ngomong2 ente perasaannya alus yah, apa gara2 sering mancing ?
mohamedbincamel
 
Posts: 804
Joined: Sat Jan 20, 2007 9:34 am
Location: The land of milk and honey


Return to Bisnis & Ekonomi



Who is online

Users browsing this forum: No registered users