.

SEMBURAN YANG KERAS

Diskusi tentang Hukum Sex dalam Agama Islam

Re: SEMBURAN YANG KERAS

Postby Rebecca » Sat Sep 01, 2007 2:23 pm

nongkon wrote:Begitu sekali tanggapan lo kepada Nabi Muhammad ya??? Nggak saya sangka begini sekali pandangan kristen dan kafir laknatullah kepada Nabi orang Islam?? Sangat mengecewakan prasangka buruk kamu tuh.

Bila Montir minta linknya, nggak dapat diberi.... Ini menunjukkan apa??? Ini adalah hasil pemikiran lo yang penuh dengan otak porno!!!

Guoblok!...yang porno itu awlohmu!...menyediakan muslim dengen KEKUATAN SEX 100 wanita!...

Awlohmu menyediakan PELACUR2 di syurga!

(Verily, We have created them a special creation. And made them virgins.`Urub, Atrab. For those on the right.) The Ayat describe the women who will be on the beds and couches, but since mentioning the beds hints to them, they were not directly mentioned. For instance, Allah said that Sulayman said,


SETELAH DIGENJOTIN, itu pelacur kembali perawan!

(Verily, We have created them), meaning, in the other life, after they became old in this life, they were brought back while virgin, youthful, being delightfully passionate with their husbands, beautiful, kind and cheerful. Abu Dawud At-Tayalisi recorded that Anas said that the Messenger of Allah said,



SETIAP muslim diberikan kekuatan ngeseks 100 PELACUR!

(The man will be able to have sexual intercourse with a hundred virgins in one day.) Al-Hafiz Abu `Abdullah Al-Maqdisi said, "In my view, this Hadith meets the criteria of the Sahih, and Allah knows best.'' Allah's statement,


PELACUR-PELACUR itu pingin banget ngesex dengan para muslims!...SEPERTI unta yang lagi nafsu!

(`Urub,) Sa`id bin Jubayr reported that Ibn `Abbas said, "They are in an infatuated state with their husbands, haven't you ever seen a she-camel in heat She is like that.'' Ad-Dahhak reported from Ibn `Abbas who said, "The Urub and their husbands are their sweet hearts, and they are their husbands' sweet hearts.'' Similar was said by `Abdullah bin Sarjis, Mujahid, `Ikrimah, Abu Al-`Aliyah, Yahya bin Abi Kathir, `Atiyah, Al-Hasan, Qatadah, Ad-Dahhak and others. Ad-Dahhak reported from Ibn `Abbas;



PARA PELACUR tersebut akan berusia sama 30 tahun!

(Atrab), means "They will be of one age, thirty-three years old.'' Mujahid said, "Equal (age).'' And in a different narration, "Similar (age).'' `Atiyah said, "Comparative.'' Allah said,


Setiap muslim akan berukuran sama dengan adam 60 cubits (sekitar 20 meter)...Kau bisa bayangin PANJANG DAN BESAR PENIS muslim saat itu!...Kau bisa kalkulasi KEKUATAN SEMBURAN dan DORONGAN para penis muslim di setiap pojokan syurga awlohmu! :D :lol:

(The first group to enter Paradise will be (shining) like the moon when it is full. The next group will be like the most radiant planet in the sky. They will not urinate, relieve nature, spit or blow their noses. Their combs will be of gold and their sweat of musk; and censers of aloeswood will be used. Their wives will be from Al-Hur Al-`Ayn. Their shape will be similar to each other, the shape of their father `Adam, sixty cubits high in the sky.) Allah's statement,

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=56&tid=51961


Sekarang gue tanya lagi, awlohmu atau kafir yang porno?hahahaha... :D
User avatar
Rebecca
 
Posts: 3107
Joined: Mon Nov 20, 2006 6:20 pm
Location: muhammad's Phallus RESEARCH HUB

Postby nongkon » Sat Sep 01, 2007 3:14 pm

Rebecca, sila berikan rujukan hadis sahih bagi setiap tuduhan lo. Tafsiran bukan hadis sahih, kerana tafsiran mengikut pemikiran orang yang menafsirkannya. Sebab tuh butuh berbalik kepada hadis asal yang sahih dan ada perawi yang bisa dipercayai yang hadis itu betul-betul daripada perkataan nabi Muhammad. Kalau nak tafsiran, sesiapa pun bisa menafsirkannya, hatta kafirun pun cuba-cuba mahu menjadi ahli tafsir Islam... lucu sekali!!!
User avatar
nongkon
 
Posts: 545
Joined: Sun Aug 05, 2007 3:40 pm
Location: Dunia akhir zaman

Postby murtad mama » Sat Sep 01, 2007 5:56 pm

nongkon wrote:Rebecca, sila berikan rujukan hadis sahih bagi setiap tuduhan lo. Tafsiran bukan hadis sahih, kerana tafsiran mengikut pemikiran orang yang menafsirkannya. Sebab tuh butuh berbalik kepada hadis asal yang sahih dan ada perawi yang bisa dipercayai yang hadis itu betul-betul daripada perkataan nabi Muhammad. Kalau nak tafsiran, sesiapa pun bisa menafsirkannya, hatta kafirun pun cuba-cuba mahu menjadi ahli tafsir Islam... lucu sekali!!!


ckckck... Sdri Rebecca (semoga ALLAH merahmatinya) tiada pernah mengambil hadith maudhu (palsu) semua kafir2 disini tau ttg Kriteria hadith.... patokan dari punya Rebecca adalah masuk daftar Hadis Shahi ul Buchari dan Shahi ul Muslim

jd jgn la ko mengelak bhwa yg di quotedkan Rebecca masuk madhu list (daftar hadith palsu) yg tiada mempunyai rawi yg benar dan mengandung illiat baik pada hadis maupun rawinya

lucu sekali awak mempersalahkan kriteria ahadith yg diquotedkan dia kan sudah dia kasi link sourcenya sila la awak check

anda memfitnah dia tanpa anda membawakan suatu rujukan rebbutal kepada dia, sama aja anda memfitnah dia

macam inilah minda budak2 muhammad
User avatar
murtad mama
 
Posts: 4284
Joined: Tue Feb 06, 2007 7:16 pm
Location: Jl veteran 48 Kota Bekasi 17141 Jawa Barat <==== Alamat VOA-Islam :) :) :)

Postby Rebecca » Sat Sep 01, 2007 6:08 pm

nongkon wrote:Rebecca, sila berikan rujukan hadis sahih bagi setiap tuduhan lo. Tafsiran bukan hadis sahih, kerana tafsiran mengikut pemikiran orang yang menafsirkannya. Sebab tuh butuh berbalik kepada hadis asal yang sahih dan ada perawi yang bisa dipercayai yang hadis itu betul-betul daripada perkataan nabi Muhammad. Kalau nak tafsiran, sesiapa pun bisa menafsirkannya, hatta kafirun pun cuba-cuba mahu menjadi ahli tafsir Islam... lucu sekali!!!

Halah cengeng..udah gitu **** pula tipikal muslim...malas membaca karena ****!..pantas saja muslims pada **** dan miskin!...KAFIR macam aku saja gampang cari hadist sahih pelacuran awloh!...hihihi... :D...Coba kau bayangkan para muslim akan berukuran 60cubits (20-30 meter)...punya pelacur2 hadiah awloh....BISA KAU KALKULASI kan...manusia setinggi 20-30meter, itu PENIS BERAPA ukurannya?... :D :lol: ... Berapa kekuatan SEMBUR dan MENYODOKNYA?hihihi... :D

BUKHARI, Volume 4, Book 55, Number 544:
Narrated Abu Huraira:
Allah's Apostle said, "The first group of people who will enter Paradise, will be glittering like the full moon and those who will follow them, will glitter like the most brilliant star in the sky. They will not urinate, relieve nature, spit, or have any nasal secretions. Their combs will be of gold, and their sweat will smell like musk. The aloes-wood will be used in their centers. Their wives will be houris. All of them will look alike and will resemble their father Adam (in statute), sixty cubits tall."


MUSLIM, Book 040, Number 6795:
This hadith has been narrated on the authority of Abu Huraira through another chain of transmitters that Allah's Messenger (may peace be upon him) said: The (members of the) first group which would get into Paradise will have their faces as bright as stars in the sky. They would neither pass water, nor void excrement, nor will they suffer from catarrh, nor will they spit, and their combs would be made of gold, and their sweat will be musk, the fuel of their brazier will be aloes, and their wives will be large-eyed maidens and their form would be alike as one single person after the form of their father (Adam) sixty cubits tall.



Kalkulasi UKURAN PENIS secara sederhana:
Tinggi Manusia Normal 1,5 - 2 meter: Panjang Penis 12.7-15 cm dan Keliling Penis 12.3 cm. Dengan Kata Lain, Panjang Penis lebih kurang 1/10 x Tinggi manusia. Dan Keliling Penis lebih kurang 1/12 x Tinggi manusia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Penis

Maka dapat disimpulkan: Jika tinggi muslim di syurga awloh adalah 20 meter. Maka Panjang PENIS muslim di syurga awloh = 1/10 x 20 = 2 METER!...dan Keliling PENIS muslim di syurga awloh = 1/12 x 20 = LEBIH DARI 1,5 METER!....Kau bisa BAYANGKAN Penis sebesar itu di syurga muslim, BERAPA KEKUATAN SODOKAN dan SEMBURANNYA?hihhi :D :lol: ...


NB: Jangan lagi kau tuduh kafir yang porno...TUDUH tuh awlohmu dan muhammad yang pikirannya cuma NGESEX doang!....hihihi :D
User avatar
Rebecca
 
Posts: 3107
Joined: Mon Nov 20, 2006 6:20 pm
Location: muhammad's Phallus RESEARCH HUB

Postby murtad mama » Sat Sep 01, 2007 6:43 pm

saya kagum dgn analisa matematika Sdri Rebecca, kala menurut kalkulasi matematik besar juga :lol: :lol:, trus kuat ndak 72 houris + enuch disana :lol: :lol:
User avatar
murtad mama
 
Posts: 4284
Joined: Tue Feb 06, 2007 7:16 pm
Location: Jl veteran 48 Kota Bekasi 17141 Jawa Barat <==== Alamat VOA-Islam :) :) :)

Postby charles-mattel » Sat Sep 01, 2007 7:15 pm

itu syurga atau pabrik gagang sapu?
mantep banget tuh syurga........
charles-mattel
 
Posts: 850
Joined: Fri Jun 15, 2007 12:13 pm

Postby arman » Sat Sep 01, 2007 7:39 pm

Rebecca wrote:BISA KAU KALKULASI kan...manusia setinggi 20-30meter, itu PENIS BERAPA ukurannya?... Berapa kekuatan SEMBUR dan MENYODOKNYA?hihihi...
Woi... lagi ngomong apaan seh.... ngalor ngidul ora nggenah Pada ngeres semua neh...
User avatar
arman
 
Posts: 275
Joined: Tue Jul 25, 2006 2:46 pm

Postby murtad mama » Sat Sep 01, 2007 7:46 pm

arman wrote:
Rebecca wrote:BISA KAU KALKULASI kan...manusia setinggi 20-30meter, itu PENIS BERAPA ukurannya?... Berapa kekuatan SEMBUR dan MENYODOKNYA?hihihi...
Woi... lagi ngomong apaan seh.... ngalor ngidul ora nggenah Pada ngeres semua neh...


yg ngeres kitab + ahadithmu
User avatar
murtad mama
 
Posts: 4284
Joined: Tue Feb 06, 2007 7:16 pm
Location: Jl veteran 48 Kota Bekasi 17141 Jawa Barat <==== Alamat VOA-Islam :) :) :)

Postby sergius » Sat Sep 01, 2007 8:32 pm

arman wrote:
Rebecca wrote:BISA KAU KALKULASI kan...manusia setinggi 20-30meter, itu PENIS BERAPA ukurannya?... Berapa kekuatan SEMBUR dan MENYODOKNYA?hihihi...
Woi... lagi ngomong apaan seh.... ngalor ngidul ora nggenah Pada ngeres semua neh...
Dia itu ngomongin si nabi Adam yang menurut ajaran lu tingginya kyk kingkong.
User avatar
sergius
 
Posts: 2063
Joined: Sun Sep 24, 2006 3:46 am
Location: Tzu Chi homebase

Postby Rebecca » Sat Sep 01, 2007 9:46 pm

murtad mama wrote:saya kagum dgn analisa matematika Sdri Rebecca, kala menurut kalkulasi matematik besar juga :lol: :lol:, trus kuat ndak 72 houris + enuch disana :lol: :lol:

Ha...ha..ha...tak terbayangkan KEKUATAN SEMBUR/EJECTION/DISCHARGE/EXPULSION dari SEBUAH PENIS muslim di syurga dengan PANJANG 2 METER dan Keliling 1,5 METER!.... :D :lol: ...

Berikut ILLUSTRASI ukuran PENIS muslim di surga islam: Panjang 2 meter dan keliling 1,5 meter.
Image


Bisakah anda kalkulasi KEKUATAN SEMBURNYA?...apa perlu saya hitung lagi?hihihi... :D
User avatar
Rebecca
 
Posts: 3107
Joined: Mon Nov 20, 2006 6:20 pm
Location: muhammad's Phallus RESEARCH HUB

Postby murtad mama » Sat Sep 01, 2007 9:53 pm

perlu juga itu kalkulasi fisika ttg lanju penyemprotan (v) plus percepatan semburan asumsi sebagai (a / accelerator)... nah kalkulasi sendir deh :lol:
User avatar
murtad mama
 
Posts: 4284
Joined: Tue Feb 06, 2007 7:16 pm
Location: Jl veteran 48 Kota Bekasi 17141 Jawa Barat <==== Alamat VOA-Islam :) :) :)

Postby sergius » Sun Sep 02, 2007 12:03 am

Walah... beneran tuh ukurannya segitu? Gw kirain itu punya nya si Adam..... zzz

Syurga gak banjir cement?
User avatar
sergius
 
Posts: 2063
Joined: Sun Sep 24, 2006 3:46 am
Location: Tzu Chi homebase

Postby Adadeh » Sun Sep 02, 2007 1:56 am

Rebecca wrote:Ha...ha..ha...tak terbayangkan KEKUATAN SEMBUR/EJECTION/DISCHARGE/EXPULSION dari SEBUAH PENIS muslim di syurga dengan PANJANG 2 METER dan Keliling 1,5 METER!.... :D :lol: ...

Aduh, gue jadi inget penis ikan paus nih:
Image

Penis2 raksasa kayak gini memang cocok untuk vagina besar seperti ini:
Image
User avatar
Adadeh
 
Posts: 8461
Images: 414
Joined: Thu Oct 13, 2005 1:59 am

Postby ceceps01 » Sun Sep 02, 2007 7:30 am

Kalo MR.P segede itu, kulitnya pasti juga tebal sebanding sama ukurannya.

Kulit tebal kalo cuma diusap2 ga kerasa dong, musti digebuk2.
User avatar
ceceps01
 
Posts: 1937
Joined: Mon Nov 13, 2006 2:23 pm

Postby murtad mama » Sun Sep 02, 2007 1:05 pm

ceceps01 wrote:Kalo MR.P segede itu, kulitnya pasti juga tebal sebanding sama ukurannya.

Kulit tebal kalo cuma diusap2 ga kerasa dong, musti digebuk2.


kalo Mr.P segitu bgmn Mss.V

kuat ndak ya muhammad atau adam di brothel alloh :lol: :lo:
User avatar
murtad mama
 
Posts: 4284
Joined: Tue Feb 06, 2007 7:16 pm
Location: Jl veteran 48 Kota Bekasi 17141 Jawa Barat <==== Alamat VOA-Islam :) :) :)

Postby ceceps01 » Sun Sep 02, 2007 9:09 pm

Mss.V juga musti digaruk pakai sikat kawat baru terasa.
User avatar
ceceps01
 
Posts: 1937
Joined: Mon Nov 13, 2006 2:23 pm

Postby sergius » Sun Sep 02, 2007 9:53 pm

ceceps01 wrote:Kalo MR.P segede itu, kulitnya pasti juga tebal sebanding sama ukurannya.

Kulit tebal kalo cuma diusap2 ga kerasa dong, musti digebuk2.
:D :D :D :D :D :D ehehehehe

ceceps01 wrote:Mss.V juga musti digaruk pakai sikat kawat baru terasa.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rusak banget dah....
User avatar
sergius
 
Posts: 2063
Joined: Sun Sep 24, 2006 3:46 am
Location: Tzu Chi homebase

Postby nongkon » Sun Sep 02, 2007 10:11 pm

Walau orang kristen satu dunia bersatu menghina Islam, kalian nggak akan dapat menghalang perkembangan Islam hingga ke akhir zaman!!! Agama Allah SWT, maka Allah swt yang akan menjagaNya!!! Kalian cuma makhluk yang diciptakan, mana mungkin dapat melawan takdir Allah SWT. Bergembira dan bersuka-ria lah di dunia ini menghina Allah SWT dan Islam selagi hayat masih ada. Selamat bergembira.... tambah lagi, selagi kalian belum puas.
User avatar
nongkon
 
Posts: 545
Joined: Sun Aug 05, 2007 3:40 pm
Location: Dunia akhir zaman

Postby nongkon » Sun Sep 02, 2007 10:41 pm

MONTIR KEPALA wrote:sumbernya biar jelas


Montir, nggak perlu minta sumbernya.... mereka akan rekacipta sumber sendiri!!!
User avatar
nongkon
 
Posts: 545
Joined: Sun Aug 05, 2007 3:40 pm
Location: Dunia akhir zaman

Postby nongkon » Sun Sep 02, 2007 10:53 pm

Rebecca wrote:BISA KAU KALKULASI kan...manusia setinggi 20-30meter, itu PENIS BERAPA ukurannya?... :D :lol: ... Berapa kekuatan SEMBUR dan MENYODOKNYA?hihihi... :D

Kalkulasi UKURAN PENIS secara sederhana:
Tinggi Manusia Normal 1,5 - 2 meter: Panjang Penis 12.7-15 cm dan Keliling Penis 12.3 cm. Dengan Kata Lain, Panjang Penis lebih kurang 1/10 x Tinggi manusia. Dan Keliling Penis lebih kurang 1/12 x Tinggi manusia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Penis

Maka dapat disimpulkan: Jika tinggi muslim di syurga awloh adalah 20 meter. Maka Panjang PENIS muslim di syurga awloh = 1/10 x 20 = 2 METER!...dan Keliling PENIS muslim di syurga awloh = 1/12 x 20 = LEBIH DARI 1,5 METER!....Kau bisa BAYANGKAN Penis sebesar itu di syurga muslim, BERAPA KEKUATAN SODOKAN dan SEMBURANNYA?hihhi :D :lol: ...



Rebecca, lo memang genius pasal ukur-mengukur nih!!! gw salut sama lo.

Tapi, yang gw heran, lo nggak minat nak masuk syurga orang Islam, sebaliknya sangat-sangat berminat untuk membuat ukuran dan mencari sumber menceritakan syurga Islam. Buat apa lo buang masa dan tenaga serta fikiran untuk membuat ukuran itu semua??? Bukan kah lebih baik masa, tenaga dan fikiran lo yang waras tuh digunakan untuk membuat kerja-kerja yang lebih berfaedah??? atau mungkin lo mendapat nikmat kepuasan yang nggak ada tolok bandingnya apabila dapat menghina Islam??? atau lo dah mula berminat dengan Islam dan segala kenikmatanya???
User avatar
nongkon
 
Posts: 545
Joined: Sun Aug 05, 2007 3:40 pm
Location: Dunia akhir zaman

PreviousNext

Return to Sex dalam Islam



Who is online

Users browsing this forum: No registered users