. FFI | Document | Artikel | Forum | Wiki | Glossary | Prophet Muhammad Illustrated

KHUSUS UNTUAK URANG AWAK (MINANG)

Yang santai dan rileks. Gosip juga boleh.

Postby Jali » Fri Oct 13, 2006 11:01 am

iyo bana nan baitu dunsanak.....

Panakiak pisau sirauik,
Ambiak galah batang lintabuang,
Salodang ambiak ka nyiru.
Nan satitiek jadikan lauik,
Nan sakapa jadikan gunuang,
Alam takambang jadi guru.


Alang jo kekek bari makan,
Barilah makan kaduonyo.
Panjang jo singkek paulehkan,
Kok indak sampai ka ba-a juo.


Putuih badantieng tali rabab,
Tagantuang jatuah badarai.
Indak guno dicari sabab,
Habih untuang badan bacarai.

Buah palo buah mangkudu,
Paringek tumbuah dirimbo.
Walau kapalo samo babulu,
Pandapek babedo-bedo.


Ramilah pasa Batanghari,
Sabalik bapaga kawek.
Randah tak dapek dilangkahi,
Tinggi tak dapek kito panjek.

permisi ambo dulu dunsanak....
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby reggie » Sat Oct 14, 2006 12:21 am

batang hari lewaik ka bangko
batang antokan di muko-muko
kok coiko se isi threadko
bilo ka murtad urang disiko

;p
User avatar
reggie
Banned
 
Posts: 2187
Joined: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm

Postby Jali » Sun Oct 15, 2006 2:25 am

Pitaruah Ayah
Ditulis oleh Dr. H. K. Suheimi
Jumat, 13 Oktober 2006


Ma adoh iyo urang macam itu nak, adoh sifaik nan ka dipakai, yaitu manjauah. Ibaraik marambah bio-bio kok hanyo dioyak dari bawah atau diruntun diratehi alamaik miangnyo batebaran badan ang juo nan kagata. Kalau ka tangguang-tangguang masuak sakadar badebat manumpalak eloklah manyisiah sajo. Sabab dek aluih makan jarumnyo, rumik mancari jajak masuak.

Indak batali ka diri atau tampuaknyo ka dijinjiang salain dandam parang batin batinju kasudahannyo. Basuo bak pantun-pantun urang, jam gadang di Bukittinggi talatak di Pasa Ateh, tukang palindih daulunyo. Haluih karajo urang kini mangarang bungo jo karateh dek kumbang basosok juo. Nak duo pantun sairiang, babuah rambai di puguak, bungo disasok barau-barau, ulah parangai kayu bungkuak, caia malaleh kuduak kabau.

Pahamkan bana tu nak kanduang, jago diri ang kanai miang, apolai manjadi miang, samo tak elok kaduonyo.

Adopun paku ataupun pakis tarmasuak bangso suku rumpuik. Sajak dulu di ranah minang paku takato jadi sayua sampai kini musaua juo. Malah ndak sajo di kampuang awak, lapeh ka Jawa, ka Malaysiam ka Ambon, ka Kalimantan, sampai Brunei Darussalam, populer katupek gulai paku, lontong Padang namonyo sinan. Nan paliang lamak dicampua jariang, serak-serakan udang bariang, asamnyo, asam balimbiang, bungo sambuang konconyo bana. Kok nak tau jo lamak paku nak cubo diulang maangek-i, lah masiak mangkonyo sero. Tapi ado saketek nan maibo, manuruik pituah angku doktor, paku ndak manganduang gizi, sanasib pulo jo cubadak, manganyang indak bavitamin (he …). Bialah ka ba’a pulo (heh …). Nan nyato itulah budaya awak, gulai pusako Minang Kabau. Samanjak alun barabalun, maso lauik sacampak jalo, marapi sagadang talua itiak, paku cubadak alah juo. Hidup paku jo cubadak, maju terus pantang mundur (he…).

A . . . kito tinggakan satu taminak, ditala’ah sifaik-sifaik-nyo tu ambiak ka jadi guru. Dari pangalaman ilmu paku ado bana nan kadi tiru. Yaitu, perjuangan manantang hiduik, “Strange for life”, kato si bule. Yakin, gigiah, pecaya diri tapi jujur. Itu nan patuik kito contoh. Cubo ang like, ang pandangi. Indak sajo di tanah lambuak, di tanah lapa inyo iduik, di salek batu jadi juo. Malah indak pun di ateh bumi di dahan kayu tumbuah paku, di batang karambia bisa subur sampai ka pucuak-pucuak, atok paku ko tatap iduik mewah.

Tulisan ini disadur dari cerita kaser "Pitaruah Ayah" karya Yus Datuak Parpatiah
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby KamenII » Sun Oct 15, 2006 10:58 pm

Med! Link di signature lu?
User avatar
KamenII
Jatuh Hati
Jatuh Hati
 
Posts: 587
Joined: Mon Dec 19, 2005 7:10 pm

Postby dondon » Sun Oct 15, 2006 11:13 pm

KamenII wrote:Med! Link di signature lu?


Eeeh...kemane aja adinda sur...uupppss...kamenII :lol:
Ada apa dengan link signature ogut bro ???
Ikutan berbalas pantun dong :wink:
User avatar
dondon
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 381
Joined: Fri Sep 23, 2005 11:04 am

Postby KamenII » Sun Oct 15, 2006 11:26 pm

Urang awak ngumpua di siko da!
http://www.kaskus.us/forumdisplay.php?f=156
User avatar
KamenII
Jatuh Hati
Jatuh Hati
 
Posts: 587
Joined: Mon Dec 19, 2005 7:10 pm

Postby dondon » Sun Oct 15, 2006 11:36 pm

KamenII wrote:Urang awak ngumpua di siko da!
http://www.kaskus.us/forumdisplay.php?f=156


Onde mande, suko nan cino cino kini ruponyo men???
Poto sia tu???
Oriental nan manih :D
User avatar
dondon
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 381
Joined: Fri Sep 23, 2005 11:04 am

Postby KamenII » Sun Oct 15, 2006 11:41 pm

lain cino tu da!
Korean punyo! wakakak...!!!
User avatar
KamenII
Jatuh Hati
Jatuh Hati
 
Posts: 587
Joined: Mon Dec 19, 2005 7:10 pm

Postby Jali » Mon Oct 16, 2006 12:52 am

KamenII wrote:lain cino tu da!
Korean punyo! wakakak...!!!


Salam kenal dunsanak KamenII,


Ondeh......kalau nan sarupo ko ampir samo jo si Len nan di Kampuang Cino di Bukittinggi ndak? dunsanak Momed....
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby reggie » Mon Oct 16, 2006 12:55 pm

hmmm..., si len di kampuang cino? nan ma tu yo?

kalau si lalai lai ado nan tau ndak. itu cewek cino favorit, tapi jaman dulu..., sekitar tahun 80-an. li cin pao no..., santiang main basket.... hehehe...

;p
User avatar
reggie
Banned
 
Posts: 2187
Joined: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm

Postby Jali » Thu Oct 19, 2006 5:29 am

reggie wrote:hmmm..., si len di kampuang cino? nan ma tu yo?

kalau si lalai lai ado nan tau ndak. itu cewek cino favorit, tapi jaman dulu..., sekitar tahun 80-an. li cin pao no..., santiang main basket.... hehehe...

;p



Reg...pulang kampung kito jadinyo....thread si KM2 di campakan moderator, kalau si Lalai iyo juo tu Reg...ado kamungkinan iko adiaknyo...ambo salidiki dulu lah jo sepupu ambo di Bukittinggi...dunsanak Momed kama sen ko Reg...??? lah lamo ndak ka lapau FFI
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby reggie » Thu Oct 19, 2006 11:11 am

jali..., moderator baledang anyuik..., thread 'met idul fitri' si lia bagai lah diumbankanyo pulo ka tong sarok. a salahnyo thread tu? co caliak'an beko, pas natal. lai ka masuak pulo salamaik natal ka tong sarok?

nan kalamak isi paruik nyo se...

eh..., kalau ambo paratian, angku mungkin karajo bahubungan jo tulih-manulih, yo? mungkin di media, biro iklan, n sejenisnyo...

si momed yo lah lamo ndak mancogok. antah kama inyo? mungkin malawan bana puasonyo tu, sampai ndak takao bajalan ka lapau ko...
User avatar
reggie
Banned
 
Posts: 2187
Joined: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm

Postby Jali » Fri Oct 20, 2006 4:33 am

reggie wrote:jali..., moderator baledang anyuik..., thread 'met idul fitri' si lia bagai lah diumbankanyo pulo ka tong sarok. a salahnyo thread tu? co caliak'an beko, pas natal. lai ka masuak pulo salamaik natal ka tong sarok?

nan kalamak isi paruik nyo se...

eh..., kalau ambo paratian, angku mungkin karajo bahubungan jo tulih-manulih, yo? mungkin di media, biro iklan, n sejenisnyo...

si momed yo lah lamo ndak mancogok. antah kama inyo? mungkin malawan bana puasonyo tu, sampai ndak takao bajalan ka lapau ko...



Ambo sakali ko mandangan angku manyurapah disiko, kamungkinan kasabaran angku alah over limit tampaknyo,..dek ulah kalakuan pareman pasa FFI....nan ambo indak mangarati lah abih bahan carito..diungkik ungkik nyo pulo carito thn 1998 di Jakarta. Mambaco ancamannyo labiah ngari pulo, kalau iyo2 sarupo itu nan di utaknyo dan direncanakan-nyo masiang2.

Deh hanyo bapitih kasadonyo, indak-kan sarik manyewo pareman2 untuk malakukan suatu karajo nan mambahayokan masyarakat kasadonyo, mancaliak situasi rakyat kini.


Alah jaleh kitopun indak mangarati kajadian konsipirasi transisi pemerintah pado waktu itu...sia2 nan manyewo pareman2 dan alah diagiah ubek2 hilang aka kasadonya..apolai banyak kawan2 ambo cino padang-bukittinggi jo jakarta nan idak sarupo itu bana parangainyo, apolai ado nan alah ba asimilasi jo urang awak.

Kini keaadan alah jauah barubah, mancaliak aktivitas di Mangga Duo, Glodok jo Pasar pagi dan lah mulai perdagangan tu normal, walaupun banyak urang2 awak di tanah Abang nan dirugikan kadainyo dek pambongkaran2 manjadi Mall Baru, apolai barang2 dari nagari cino nan banyak mangalahkan hargo jua sagolo karajinan tangan konpeksi jaik manjaik urang awak.

Ambo indak ado karajo tulih manulih, disiko sajo ambo dapek baraja, dek mancaliak tulisan2 nan alah malampaui bateh2 norma manusia2 nan berpendidikan, apolai banyak nan sakola dilua nagari, dima nan indak kahancua nagariko, kalau ka baiko kondisi nagari labiah elok ambo mahabiahkan maso2 tuo di kampuang, bebas merdeka, makan lamak pisang goreng, katan jo karambia atau katupek pagi2 di lapao pasa ateh di bukittinggi.

Kalau angku urang awak nan tingga di Banduang tampaknyo, apo didaerah Cimahi??

Iyobana reg angku tuh alun ado juo ba induak bareh lai????...kok bana baitu, ka dioyak gunuang singgalang jo marapi...jo net work ambo nan ado....baa bana parsaratanyo angku hehe...kalau ambo alah indak kasitu painyo lai.

Mandanga pituah urang tuo2...jodoh tu ado tigo kali kesempatan datang ka awak, kalau nan katigo itu indak di cakau juo...jadi bujang lapeh lah awak jadinyo hihi.....iko garah lereng marapi namonyo reg, jan sampai dimasukan kadalam hati....

Momed kamungkinan dapek tugas ka london kecek-nyo, alah disaulahinyo kabasuo jo si ali...tapi si ali mahindakan ajakannyo.
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby Banzai » Fri Oct 20, 2006 4:50 pm

Misi...misi...ane kalo mau ngerti tulisan disini pake software apa yah ?...:wink:

Eh, koq thread ini sama manado freak's masih aman yah...mungkin pertimbangannya orang manado n minang sopan2 kali yah? :wink:
User avatar
Banzai
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 289
Joined: Thu Aug 24, 2006 3:01 pm

Postby dreamtheater » Sat Oct 21, 2006 1:13 pm

Ku cari thread untuk mengucapkan idul fitri, ternyata kutemukan sudah masuk tong sampah. Ku tak tahu daku harus masuk kemana, dan daku beranikan masuk markas urang awak sadonyo. :)

Teman2 ku, kita cumalah manusia2 yang diciptakan oleh sang pencipta, Perbedaan kita diffi hanyalah semata2 perdebatan Yesus bukanlah Tuhan, bible versus Muhammad bukanlah rosul Allah, alquran serta perilaku umat2nya masing2, namun sesungguhnya warna darah kita sama, tanah air kita sama. Kita tidak membuat perbedaan itu sedari awal, karena kita tidak bisa memilih terlahir dari rahim siapa.

Ku tak pandai berangkai kata-kata dan takut kata2 itu menjadi salah, tapi mohon jangan interpretasikan apapun, lupakan sejenak perbedaan dan perdebatan itu, daku tahu idul fitri sangat berarti bagi kalian, hari kemenangan yang kalian imani setelah satu bulan penuh menjalankan ibadah puasa. Sebelum aku undur beberapa waktu untuk berlibur dan aku takut tidak sempat ol, jadi melalui thread urang awak ini ijinkan aku dari hati yang paling dalam mengucapkan Selamat hari Raya Idul Fitri 1427 H kepada urang awak sadonyo dan kepada seluruh netter muslim ffi pada umumnya, Mohon maaf lahir bathin!

Akhir kata … Tuhan pencipta memberkati kalian semua.
User avatar
dreamtheater
Kecanduan
Kecanduan
 
Posts: 3089
Joined: Thu Mar 30, 2006 1:49 am
Location: Langit ke 7

Postby dondon » Sat Oct 21, 2006 1:56 pm

dreamtheater wrote:Ku cari thread untuk mengucapkan idul fitri, ternyata kutemukan sudah masuk tong sampah. Ku tak tahu daku harus masuk kemana, dan daku beranikan masuk markas urang awak sadonyo. :)

Teman2 ku, kita cumalah manusia2 yang diciptakan oleh sang pencipta, Perbedaan kita diffi hanyalah semata2 perdebatan Yesus bukanlah Tuhan, bible versus Muhammad bukanlah rosul Allah, alquran serta perilaku umat2nya masing2, namun sesungguhnya warna darah kita sama, tanah air kita sama. Kita tidak membuat perbedaan itu sedari awal, karena kita tidak bisa memilih terlahir dari rahim siapa.

Ku tak pandai berangkai kata-kata dan takut kata2 itu menjadi salah, tapi mohon jangan interpretasikan apapun, lupakan sejenak perbedaan dan perdebatan itu, daku tahu idul fitri sangat berarti bagi kalian, hari kemenangan yang kalian imani setelah satu bulan penuh menjalankan ibadah puasa. Sebelum aku undur beberapa waktu untuk berlibur dan aku takut tidak sempat ol, jadi melalui thread urang awak ini ijinkan aku dari hati yang paling dalam mengucapkan Selamat hari Raya Idul Fitri 1427 H kepada urang awak sadonyo dan kepada seluruh netter muslim ffi pada umumnya, Mohon maaf lahir bathin!

Akhir kata … Tuhan pencipta memberkati kalian semua.


Dear brother DT,

Saya juga mohon maaf lahir dan batin atas semua kesilapan kata kata yang mungkin pernah menyakiti hati anda selama ini.
Semoga Yang Maha Kuasa selalu memberkahi anda sekeluarga.

Dear Reggie & Jali dunsanak ambo,

Emang bara ari ko ambo agak cukuik sibuk di kantua, jadi indak sempat maagiah komentar ka dunsanak.

Pado kesempatan ko ambo maucaikkan salamaik hari rayo Idul Fitri 1424H.
Semoga Allah SWT selalu memberkahi kita, rakyat Indonesia & dunia.
Ambo hari ko ka barangkek ka nagari tetangga nan kanai asok dari hutan hutan awak nan tabaka.
Mungkin sakitar saminggu disinan.
Mungkin ambo masih ikuik mamantau forum ko dari sinan.

Ambo alah join jo forum urang awak yang link-nya dikasih si kamenII
Tapi masih taraf baco baco ajo.
Dunsanak indak tertarik ikuik join, disinan bahaso minangnyo alah kategori advance kasadonyo.
Ambo ajo kadang kadang agak minder...... :lol:

Wassalam
User avatar
dondon
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 381
Joined: Fri Sep 23, 2005 11:04 am

Postby reggie » Mon Oct 23, 2006 1:36 pm

Liputan6.com, Sumatra Barat: Mazhab Syiah ternyata memberikan pengaruh yang tidak sedikit pada perkembangan Islam dan kebudayaan di Tanah Air. Doktor Muhammad Zafar Iqbal dalam buku Kafilah Budaya meruntut fakta tentang pengaruh-pengaruh itu. Persisnya, pengaruh Syiah di Ranah Minang, dari perayaan tabut hingga berbagai istilah di bidang pelayaran.

Dalam buku Kafilah Budaya, di samping ulama, para pedagang dan mubalig Iran juga memiliki andil yang cukup besar dalam perkembangan Islam di Tanah Melayu. Lewat merekalah agama yang diturunkan melalui Nabi Muhammad SAW ini dikenal di Indonesia.

Untuk diketahui, Kerajaan Islam Perlak di Sumatra adalah kerajaan Islam pertama di Indonesia dan Asia Tenggara. Kerajaan ini didirikan oleh Sultan Alauddin Said Maulana Abdul Aziz Syah pada 225 Hijriah atau 840 Masehi. Syahdan, Raja Malaka Sultan Alauddin Syah mengangkat putranya sebagai penguasa di wilayah Pelabuhan Pariaman. Sang putra kemudian mengembangkan ajaran Syiah di daerah tersebut.

Dalam buku itu disebutkan juga, bahwa pasukan Dinasti Fatimiah Mesir adalah yang membawa ajaran Syiah ke Minangkabau. Di daerah tersebut, mereka berkuasa lebih dari 200 tahun. Pada masa itu, Minangkabau merupakan Kerajaan Islam Syiah yang sangat kaya.

Menurut Arkeolog Islam Uka Tjandrasasmita, Islam yang dibawa oleh orang-orang Persia atau Iran ke Indonesia sudah berlangsung sejak abad ke-7 Masehi. Namun, masuknya pedagang-pedagang muslim dari Arab Saudi dan Iran ke daerah bagian Barat Indonesia melalui Selat Malaka baru terjadi abad ke-7. Bahkan menurut berita lain kata Uka, massa Bani Umayah pernah mempunyai hubungan dengan Kerajaan Sriwijaya.

Para pedagang Iran juga memperkenalkan Islam ke Jawa Tengah. Raden Fatah, raja Islam di Jawa saat itu, dikenal dengan Syah Alam Akbar. Kenyataan tersebut menjelaskan, bahwa pengaruh Iran melebihi daripada sebelumnya. Sementara itu, para sultan di Maluku juga berasal dari keturunan Ahlulbait Rasulullah SAW.

Pengaruh Iran terhadap Indonesia kebanyakan dalam bidang kebudayaan, kesusastraan, pemikiran, dan tasawuf. Melalui tasawuf dan kebudayaan Islam, kecintaan tersebut menyebar ke negeri-negeri Islam lainnya dan karena itulah kebudayaan Iran pun dikenal.

Mengenai Ahlulbait, orang-orang Iran memiliki cara khusus untuk mengenang peristiwa pembantaian Imam Husain Alaihi Salam pada bulan Muharram. Peristiwa yang dikenal sebagai Tragedi Karbala ini merupakan sebuah pentas kepahlawanan dunia yang telah mempengaruhi kebudayaan bangsa-bangsa nonmuslim. Meski mayoritas muslim di Tanah Air bermazhab Syafii, hasil penelitian menunjukkan bahwa kecintaan muslim Indonesia kepada Ahlulbait karena pengaruh orang-orang Iran.

Ongan Parlindungan dalam bukunya Tuanku Rao menulis bahwa orang-orang Syiah dari aliran Qaramitah telah memerintah di Minangkabau selama 300 tahun. Namun, pemerintahan ini tumbang akibat adanya gerakan Wahabi. Kelompok ini melakukan perlawanan yang dikenal Perang Padri pada awal abad ke-19 Masehi.

Dilaporkan, bahwa Kesultanan Pagaruyung di Minangkabau dikuasai para penganut Syiah Qaramitah. Adapun Kerajaan yang menguasai seluruh daerah Minangkabau berlangsung antara 1513 sampai 1804 Masehi. Di Kota Ulakan, orang-orang Syiah mendirikan sebuah perguruan tinggi di bawah binaan Tuanku Laksamana Syah Bandar Burhanuddin Awal yang datang dari Aceh. Di perguruan tinggi ini, sekitar 1.800 orang pintar Syiah Qaramitah melangsungkan kegiatan belajar-mengajar.

Menurut Parlindungan, keberadaan mazhab Syiah semakin kuat di Minangkabau. Ini karena pengaruh pelaksanaan kegiatan ritual Tabut pada setiap bulan Muharram guna mengenang Imam Husain Alaihi Salam. Selain itu ada ritual Basafar, yakni ziarah ke makam Syekh Burhanuddin Ulakan di setiap Rabu terakhir Bulan Shafar. Ini sebagaimana orang-orang Syiah yang berziarah ke Imam Maula Ali Alaihi Salam di Nazaf dan ke Karbala guna berziarah ke Imam Husaian Alaihu Salam. Berkat usaha Syekh Burhanuddin Tuanku Ulakan dan masuknya Sultan Minangkabau ke dalam Islam pada akhir abad ke-16 masehi, ajaran Islam dari mazhab Syiah telah tersebar di seluruh Minangkabau.

Menurut Budayawan Minang Wisran Hadi, mudahnya tersebarnya mazhab Syiah di Minangkabau karena tidak berbenturan dengan ajaran lainnya, Sunni misalnya. Meski berbeda kata Wisran, perbedaan tersebut dijadikan bagian dari kehidupan. Apalagi konsep perbedaan itu dikekalkan hingga kini. "Semuanya jalan sampai sekarang," kata Wisran

Pengaruh Syiah juga terlihat pada ritual pembacaan doa untuk terhindar dari musibah atau tolak bala yang disebut dengan jampi Mantra dan pada tradisi pembacaan doa ratib. Masyarakat Melayu, misalnya, agar terhindar dari wabah penyakit membaca doa li khamsatun uthfi biha harral waba-i al-khatimah al-musthafa, wa al-murthada, wa ibnahuma, wa al-fatimah. Artinya, bagiku lima dengannya kupadamkan penyakit yaitu nabi yang terpilih, Ali yang diridhoi, Fatimah, dan kedua anak mereka, Hasan dan Husain.(BOG/Syaiful H. Yusuf dan Teguh Prihantoro)
User avatar
reggie
Banned
 
Posts: 2187
Joined: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm

Postby reggie » Mon Oct 23, 2006 3:20 pm

@ Jali

salamaik rayo sanak jali, salamaik rayo sanak kasadonyo...

jali, kadang iyo tabik suga wak mancaliak parangai kanti2 di siko. nan kalamak dek inyo se. tapi mungkin batua juo analisa sanak, walaupun wak ndak bapikia sampai sajauah tu.

wak maliek iko samacam karajo urang2 nan kurang karajo se. ndak saserius bantuak nan jali pikiakan tu bana do. dima pulo lah ka bisa mamurtadkan urang jo caro sarupoko. lah jaleh, urang nan bisa main internet minimal inyo bisa mamilih2 ma nan rancak ma nan indak.

jali, kalau wak kini tingga di bali. di banduang pernah dulu, sangkek kuliah. kalau sanak dima?

tantang induak bareh, io kini wak sadang mancari (jali punyo network apo tu?). iko ado pantun patah hati wak :

ONDE MANDEH

onde mandeh...
persaingan makin kareh
mancari induak bareh
nan dicari nan boneh-boneh
nan masuak kategori kapalo galeh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
bukannyo wak ndak basuadeh
kapalo lah kabawah kaki lah kateh
mangaja nan tacelak jo nan takileh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
kadang inyo lai nampak jaleh
kok dijuluak raso kalareh
tapi tampuaknyo sabana kareh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
antah bantuak wak nan kurang segeh
antah pitih lo nan kurang laweh
alun tatangkok inyo lah lapeh

onde mandeh....


;p
User avatar
reggie
Banned
 
Posts: 2187
Joined: Wed Dec 28, 2005 8:48 pm

Postby Jali » Sat Oct 28, 2006 3:36 am

Dunsanak kasadonyo

Ko ado kato2 ambo nan tasingguang
Tasindia nan malereng
Tasuduik nan nan manyipak
Talendo turun jo talantuang naiek
Mhn maaf-kan ambo lahir bathin
jo hati nan lapang muko nan janiah
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

Postby Jali » Thu Nov 02, 2006 11:59 pm

reggie wrote:@ Jali

salamaik rayo sanak jali, salamaik rayo sanak kasadonyo...

jali, kadang iyo tabik suga wak mancaliak parangai kanti2 di siko. nan kalamak dek inyo se. tapi mungkin batua juo analisa sanak, walaupun wak ndak bapikia sampai sajauah tu.

wak maliek iko samacam karajo urang2 nan kurang karajo se. ndak saserius bantuak nan jali pikiakan tu bana do. dima pulo lah ka bisa mamurtadkan urang jo caro sarupoko. lah jaleh, urang nan bisa main internet minimal inyo bisa mamilih2 ma nan rancak ma nan indak.

jali, kalau wak kini tingga di bali. di banduang pernah dulu, sangkek kuliah. kalau sanak dima?

tantang induak bareh, io kini wak sadang mancari (jali punyo network apo tu?). iko ado pantun patah hati wak :

ONDE MANDEH

onde mandeh...
persaingan makin kareh
mancari induak bareh
nan dicari nan boneh-boneh
nan masuak kategori kapalo galeh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
bukannyo wak ndak basuadeh
kapalo lah kabawah kaki lah kateh
mangaja nan tacelak jo nan takileh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
kadang inyo lai nampak jaleh
kok dijuluak raso kalareh
tapi tampuaknyo sabana kareh

onde mandeh...
persaingan makin kareh
antah bantuak wak nan kurang segeh
antah pitih lo nan kurang laweh
alun tatangkok inyo lah lapeh

onde mandeh....


;p


Baa kaba Reg....lai masuak saran ambo tuh, kalau lai tamakan...agiah lah ambo target spezifikasi nan di tuju end destination Padang-Bukittinggi-Jakarta-Banduang?? sakalian jo kordinat anku.......mdh2 kan bisa amal ka ambo tibonyo.
User avatar
Jali
Mulai Suka
Mulai Suka
 
Posts: 111
Joined: Tue Sep 19, 2006 11:52 pm

PreviousNext

Return to Obrolan Santai



 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: Yahoo [Bot]